کشف بالغ بر ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه در سطح شهرستان بناب
کشف بالغ بر ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه در سطح شهرستان بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب برضرورت همکاری مردم و مسؤولان برای سلامت چهارشنبه سوری آخر سال تأکید کرد و گفت: در برقراری امنیت برگزاری انتخابات نیز با هیچ کس تعارف نداریم و با عوامل مخل امنیت در این ارتباط برخورد خواهد شد. به گزارش  قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ رمضان اللهوردیان در آخرین […]

فرمانده انتظامی شهرستان بناب برضرورت همکاری مردم و مسؤولان برای سلامت چهارشنبه سوری آخر سال تأکید کرد و گفت: در برقراری امنیت برگزاری انتخابات نیز با هیچ کس تعارف نداریم و با عوامل مخل امنیت در این ارتباط برخورد خواهد شد.

به گزارش  قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ رمضان اللهوردیان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بناب در سال جاری با تأکید بر این همکاری اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه در سطح شهرستان بناب کشف و چندین مغازه نیز در این ارتباط پلمب شده‌اند.

وی اذعان کرد: کسانی که مبادرت به فروش و عرضه مواد محترقه کنند بازداشت و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

این افسر انتظامی سپس ازکاهش ۷۱ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری و برون شهری بناب در سال ۹۵ خبر داد و افزود: آمار مصدومان نیز در این مدت ۳ درصد کاهش یافته است.

اللهوردیان با اشاره به تلاش عوامل نیروی انتظامی در برخورد با سارقان خاطرنشان کرد: آمار سرقت از ادارات نیز خوشبختانه در سال۹۵ منفی است و سرقت در کل ۲۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد سرقت ها توسط عوامل نیروی انتظامی شناسایی و سارقان دستگیر شده اند؛ گفت: طی این مدت افزایش ۱۹ درصدی کشفیات را شاهد هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی بناب همچنین از افزایش ۱۶۸ درصدی کشفیات کالای قاچاق در شهرستان بناب طی سال جاری خبرداد و افزود: بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال ارزش کالاهای کشف شده بوده که جا دارد از همکاری های سربازان گمنام امام زمان(عج) شهرستان و نیز همکاری های خبری سپاه ناحیه بناب تقدیر و تشکر کنم.

اللهوردیان تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با قاچاق کالا در سال ۹۶ نیز با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و از مرزهای کشور گرفته تا مرکز کشور هر فردی که مبادرت به واردات و عرضه کالای قاچاق نماید با وی به شدت  برخورد خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب اذعان کرد: در برقراری امنیت برگزاری انتخابات نیز با هیچ کس تعارف نداریم و با عوامل مخل امنیت در این ارتباط برخورد خواهد شد.