کشف احتکار ۲۰ میلیارد ریالی کالاهای اساسی از واحد مسکونی
کشف احتکار ۲۰ میلیارد ریالی کالاهای اساسی از واحد مسکونی

[ad_1] فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف کالای احتکارشده و توزیع خارج از شبکه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان ورزقان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت‌های کالاهای اساسی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده‌کنندگان از تورم و توزیع عادلانه […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف کالای احتکارشده و توزیع خارج از شبکه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان ورزقان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت‌های کالاهای اساسی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده‌کنندگان از تورم و توزیع عادلانه کالاهای اساسی میان مردم، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ورزقان از احتکار کالاهای ضروری در یک واحد مسکونی در سطح شهر ورزقان مطلع شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل شناسایی شده ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی، یک‌هزار و ۲۰۰ بسته پوشک نوزادی،۲۶۴ بسته پودر لباسشویی،۲۱۰بسته چای، ۱۷۵۰ بسته سویا و مقادیری لوازم بهداشتی و دستمال کاغذی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاها برابر اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و محل مورد نظر برابر دستور قضایی پلمب شد.

عبدی بر عزم پلیس در مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای ضروری و اساسی تاکید و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق و یا احتکار کالا و یا توزیع خارج از شبکه با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.

انتهای پیام/س


[ad_2]