کسب رتبه نخست اقامه نماز توسط دادگستری استان تهران در بین ادارات دولتی استان
کسب رتبه نخست اقامه نماز توسط دادگستری استان تهران در بین ادارات دولتی استان

خبرگزاری میزان – با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران، از فعالان و مجریان عرصه ترویج فرهنگ متعالی نماز تقدیر بعمل آمد. مسعود ستایشی در این مراسم گفت: دادگستری استان تهران در جهت تحقق فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (حفظ ا..) در خصوص برپایی شعائر اسلامی و اقامه نماز اول وقت توانسته […]

خبرگزاری میزان – با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران، از فعالان و مجریان عرصه ترویج فرهنگ متعالی نماز تقدیر بعمل آمد.

مسعود ستایشی در این مراسم گفت: دادگستری استان تهران در جهت تحقق فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (حفظ ا..) در خصوص برپایی شعائر اسلامی و اقامه نماز اول وقت توانسته به صورت جهادی، بسیجی و با برنامه ریزی دقیق سهم بسزایی در تجلی و بروز و ظهور فرهنگ برپایی نماز، نمازخوانی و نماز جماعت داشته باشد.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با توجه به تلاش‌های گسترده‌ای که در این زمینه توسط معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی صورت می‌پذیرد؛ شایسته است از ظرفیت اطلاع رسانی جهت تعالی این مهم بیش از پیش استفاده و همچنین در حوزه ترویج مسائل قرآنی، دینی و نماز خوانی بر روی سنین پایین‌تر و در درون خانواده همکاران با استفاده از مکانیزم‌های تشویقی و ابتکارات در حوز‌های فرهنگی، اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

محمد رضا مرادی حقگو سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران نیز در این مراسم گفت: مطابق مطالعات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بهره مندی از امکانات و ظرفیت‌های موجود و با تلاش و اهتمام کارشناسان حوزه فرهنگی این معاونت، تاکنون اقدامات ارزشمندی از جمله در مباحث قرآنی، مسابقات و نماز انجام شده است.

مرادی حق گو با اشاره به اینکه ماحصل و نتایج اقدامات صورت گرفته در حوزه‌ی فرهنگی دادگستری به ویژه در حوزه نماز، در ارتقای سطح فرهنگ و تعالی سازمانی و رفتار فردی موثر می‌باشد افزود: بر این باوریم تلاش‌های صورت گرفته تا حد زیادی در پیشگیری از وقوع تخلفات نیز تاثیر گذار است.

در خاتمه این مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات فعالان و دست اندرکاران نماز، توسط قائم مقام رئیس کل دادگستری و مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/