کسب رتبه دوم هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی در کشور
کسب رتبه دوم هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی در کشور

‌به گزارش قلم پرس از تبریز، علی حسن‌پور با اشاره به ارتقای هیات انجمن‌های ورزشی استان در ارزیابی عملکرد فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی همه ساله براساس شاخص‌های مختلف، هیات‌های ورزشی استان‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که در ارزیابی عملکرد سال۹۹، هیات استان توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. ‌وی افزود […]

‌به گزارش قلم پرس از تبریز، علی حسن‌پور با اشاره به ارتقای هیات انجمن‌های ورزشی استان در ارزیابی عملکرد فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی همه ساله براساس شاخص‌های مختلف، هیات‌های ورزشی استان‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که در ارزیابی عملکرد سال۹۹، هیات استان توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

‌وی افزود : قبل از حضور در این هیات، جایگاه هیاات درارزیابی عملکرد فدراسیون رتبه ۲۸ بود که با حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، روسای کمیته‌های استانی، روسای هیات‌های شهرستانی و تلاش مربیان، داوران و ورزشکاران و اعضای این هیات، در سال ۹۹ توانستیم رتبه ۲ را در بین ۳۱ هیات کشور کسب کنیم.

‌رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در سال ۹۹ با وجود شرایط وخیم کرونایی، هیات استان توانست با کمک خرد جمعی و همت همه مسوولین خانواده بزرگ هیات استان، با یک برنامه‌ریزی جامع و مدون، روند رو به پیشرفتی داشته باشد.

‌حسن‌پور با اشاره به جایگاه ورزش بانوان اظهار داشت: در تمام رشته‌های فعال، بانوان فعالیت چشمگیری دارند به طوری که در رشته راگبی به عنوان بهترین توسعه دهنده این رشته در کشور انتخاب شدیم.

‌وی گفت: برای اولین بار در تاریخ استان آذربایجان‌شرقی بزرگترین خانه اختصاصی دارت در تبریز را افتتاح کردیم که هم اکنون در اختیار ورزشکاران و مردم عزیز می باشد.

‌رئیس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان‌شرقی افزود: در مرداد و شهریورماه امسال شاهد برگزاری مسابقات کشوری پاراگلایدر و دارت خواهیم بود.

‌حسن‌پور در پایان خاطرنشان کرد:امسال برای تمامی رشته‌های تحت پوشش برنامه‌ریزی جدیدی خواهیم داشت تا به هدف اصلی خود یعنی رتبه اول کشور برسیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷