کسب جایزه جهانی روابط عمومی حرفه‌ای توسط بانوی ایرانی
کسب جایزه جهانی روابط عمومی حرفه‌ای توسط بانوی ایرانی
بانوی ایرانی برای نخستین بار موفق به کسب عنوان جهانی روابط عمومی حرفه‌ای (PRO PR GLOBE ) در سال 2023 شد.

 گزارش قلم پرس، مرکز جهانی کنفرانس‌های حرفه‌ای روابط عمومی برای اولین بار یک بانوی ایرانی را به عنوان بهترین روابط عمومی حرفه‌ای در سال ۲۰۲۳ انتخاب کرد.

بر اساس اعلام این مرکز در راستای شناسایی متخصصان موثر در حوزه روابط عمومی، مینا نظری متخصص روابط عمومی و ارتباطات به دلیل مشارکت ویژه در توسعه حرفه روابط عمومی در سطح جهانی در سال ۲۰۲۳ به عنوان برنده جایزه PRO PR GLOBE  انتخاب شده است.

مرکز جهانی کنفرانس‌های حرفه‌ای روابط عمومی از سال ۲۰۱۲ اقدام به اهدای جایزه به برترین‌های روابط عمومی در سراسر دنیا کرده است.

جایزه PRO PR به افرادی شناخته شده‌ای که با چشم‌انداز و همراهی تیم‌های خود، به دستاوردهای موثری در حوزه روابط عمومی و سازمان متبوع و فراتر از آن دست یافته اند.

بر اساس اعلام این مرکز جایزه (PRO PR Globe) طی مراسم ویژه در ماه مارس سال ۲۰۲۴ در کشور صربستان به مینا نظری اهدا خواهد شد همچنین از این بانوی تبریزی دعوت شده است تا به مدت ۳۰ دقیقه در کنفرانس روابط عمومی‌های حرفه‌ای سخنرانی کند.

مینا نظری هم اکنون سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز است، وی پیش از این جایزه بهترین روابط عمومی جهان (جایزه طلایی ایپرا) در سال ۲۰۱۷، جایزه چهره تاثیرگذار روابط عمومی ایران در سال ۲۰۱۷ و جایزه بهترین رهبر روابط عمومی خاورمیانه در سال ۲۰۲۲ را کسب کرده و چندین دوره داور بین‌المللی جشنواره‌های ارتباطات و روابط عمومی بوده است.

انتهای پیام/