کسانی که در دولت بدترین بلا را سر مردم آورده‌اند در مناظره انتخاباتی شعار سر می‌دهند
کسانی که در دولت بدترین بلا را سر مردم آورده‌اند در مناظره انتخاباتی شعار سر می‌دهند

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با تجربه‌ای که از مناظرات انتخاباتی ۹۲ و ۹۶ دارند که در آن مناظرات شاهد دروغ‌ها و انگ‌زدن‌ها بودیم امروز دیگر تحت تأثیر اینگونه […]

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با تجربه‌ای که از مناظرات انتخاباتی ۹۲ و ۹۶ دارند که در آن مناظرات شاهد دروغ‌ها و انگ‌زدن‌ها بودیم امروز دیگر تحت تأثیر اینگونه رفتارهای نادرست قرار نمی‌گیرند.

وی افزود: دیگر شعارهای پوشالی و امثال این موارد بر روی مردم تأثیری ندارد و کسی نمی‌تواند با این روش‌ها توجه و رأی مردم را به خود جلب کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در انتخابات این دوره قطعاً کسانی موفق خواهند بود که وجهه انقلابی آنها و برنامه‌هایشان مشخص باشد. 

نوباوه خاطرنشان کرد: اینکه ما پاسپورت ایرانی را فلان می‌کنیم یا نمی‌گذاریم چنین شود یا چنان شود حرف‌هایی است که قبلاً مطرح شده و در واقع اظهاراتی پوپولیستی است.

وی افزود: کسی که برنامه‌ای برای ارائه ندارد به دیگران انگ می‌زند. اثبات خود به قیمت نفی دیگران امری مردود است و پیش از این هم تجربه شده و مردم دیده‌اند. 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: مردم در این انتخابات به برنامه رأی می‌دهند و نگاه‌شان یک نگاه برنامه‌گرا است و نگاه‌شان نگاهی منطقی است. 

نوباوه خاطرنشان کرد: سر دادن این شعارها که ما چنین می‌کنیم و چنان می‌کنیم در حالی است که خودشان در دولت هستند و بدترین بلاها را سر مردم می‌آورند و نکته قابل ذکر اینجا است که این قبیل شعارها دیگر کارآیی و تأثیری ندارد.

انتهای پیام/