کتاب قپان قضایی در دادگستری یزد رونمایی شد
کتاب قپان قضایی در دادگستری یزد رونمایی شد

خبرگزاری میزان – حسین دهقانی فیروزآبادی، معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد در شورای معاونین دادگستری استان یزد اظهار داشت: بیش از سه ماه برای جمع آوری محتوا و طراحی و چاپ قپان قضایی کار انجام شد و سعی شد در کنار جمع آوری قوانین کاربردی، برخی از اقدامات شاخص سنوات قبل نیز در این […]

خبرگزاری میزان – حسین دهقانی فیروزآبادی، معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد در شورای معاونین دادگستری استان یزد اظهار داشت: بیش از سه ماه برای جمع آوری محتوا و طراحی و چاپ قپان قضایی کار انجام شد و سعی شد در کنار جمع آوری قوانین کاربردی، برخی از اقدامات شاخص سنوات قبل نیز در این کتاب درج شود.

وی کتاب قپان قضایی را یک جعبه ابزار برای نیروی انسانی و یک ویترین عملکرد قضایی مطلوب ذکر کرد و افزود: این کتاب، یک سیستم آموزش کاربردی نیروی انسانی و یک کتاب درس برای کلاس‌های آموزشی است و سعی شده بر اساس ظرفیت استانی، کار‌های علمی انجام شده مورد نیاز برای دیگران معرفی شود که در ویترین عملکرد نیروی انسانی مؤثر و کارآمد و موجب افزایش انگیزه رقابت شغلی مثبت شود.

وی بیان داشت: برای بهبود کیفیت کار در سنوات آتی، کتاب قپان قضایی چاپ شده سال جاری، در بوته نقد قرار خواهد گرفت تا مشکلات آن شناسایی و برای سنوات آینده یک کار کیفی بهتر ارائه شود.

معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد گفت: شاید یک کار به این سبک و شکل در دادگستری‌های کشور انجام نشده و اینکه استان یزد برای اولین بار مبادرت به این امر کرده که این خود یک نوع ابتکار است.

فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه معاونت منابع انسانی دادگستری استان یزد، پذیرای پیشنهادات، انتقادات و نظرات در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه ارتقاء زمینه‌های آموزشی، امور فرهنگی، تکریم ارباب رجوع و سایر امور مرتبط است.

انتهای پیام/