کاهش ۸۰ درصدی پرونده‌های مسن در دادسرای عمومی و انقلاب مهریز
کاهش ۸۰ درصدی پرونده‌های مسن در دادسرای عمومی و انقلاب مهریز

خبرگزاری میزان – مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز برگزار شد. علی زارع، دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان مهریز در این مراسم گفت: در اجرای سیاست‌ها و راهبرد‌های کلان قوه قضاییه در دو سال اخیر بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های مسن شعب تحقیق دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهریز کاهش یافت. دادستان […]

خبرگزاری میزان – مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز برگزار شد. علی زارع، دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان مهریز در این مراسم گفت: در اجرای سیاست‌ها و راهبرد‌های کلان قوه قضاییه در دو سال اخیر بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های مسن شعب تحقیق دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهریز کاهش یافت.

دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان مهریز افزود: در حال حاضر تعداد پرونده‌های مسن دادسرای مهریز کمتر از ۱۰ پرونده است که با رفع مشکلات قانونی و تعیین تکلیف این پرونده‌ها در دادسرا، تعداد پرونده مسن این دادسرا به صفر نزدیک خواهد رسید.

وی با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی جمعیت کیفری شهرستان مهریز، اظهار کرد: یکی دیگر از سیاست‌های قوه قضاییه که بدان در سنوات اخیر همواره تأکید می‌شد، کاهش جمعیت کیفری بود که در این زمینه نیز این دادسرا کاهش ۱۰ درصدی را رقم زد.

زارع درخصوص صیانت از حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین در شهرستان مهریز، گفت: امور در این شهرستان در نهایت تعامل و همراهی دنبال می‌شد و چنانچه توفیقی نیز صورت گرفته است مرهون همین همدلی، همراهی، هماهنگی و تعامل است.

بیشتر بخوانید:

دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان مهریز در بخش دیگری از سخنان خود به رفع تصرف و بازگشت به کاربری اصلی بیش از ۷۵ هزار متر از اراضی ملی و دولتی در شهرستان مهریز اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز نیازمند همدلی و همراهی دستگاه قضایی با سایر نهاد‌های متولی بود که به خوبی صورت پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی‌الدینی، امام جمعه شهرستان مهریز نیز در این آیین گفت: قوه قضاییه امروز خاری در چشم مفسدان اقتصادی و اجتماعی است و باید با حفظ و تقویت این روند برای مردم امید آفرین و مایه دلگرمی باشد.

در پایان این آیین، اعتباری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز معارفه شد.

انتهای پیام/