کانون در کاهش مشکلات فرهنگی مناطق حاشیه نشین نقش اساسی دارد
کانون در کاهش مشکلات فرهنگی مناطق حاشیه نشین نقش اساسی دارد

در بازدید حیدری نماینده معاونت توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از مرکز شماره ۴ کانون تبریز و دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان شرقی بر اهمیت نقش کانون در کاهش مشکلات فرهنگی مناطق حاشیه نشین تاکید شد. به گزارش قبم پرس به نقل از روابط […]

در بازدید حیدری نماینده معاونت توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از مرکز شماره ۴ کانون تبریز و دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان شرقی بر اهمیت نقش کانون در کاهش مشکلات فرهنگی مناطق حاشیه نشین تاکید شد.

به گزارش قبم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، با اشاره به فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری کانون در یکی از مناطق حاشیه‌نشین تبریز تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و جذابی برای کودکان و نوجوانان در این مرکز اجرا می‌شود و استقبال از این فعالیت‌ها نشان از علاقه‌مندی به تداوم فعالیت‌های فرهنگی است.

هادی یوسف زاده در عین حال تصریح کرد: بررسی‌های موجود نشان از تاثیرگذاری این فعالیت‌ها بر اعضای این مرکز دارد و تولید آثار شاخص فرهنگی هنری و ادبی اعضای این مرکز نشان از این موضوع دارد.

حیدری نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون در این منطقه بر اهمیت نقش کانون در کاهش مشکلات فرهنگی مناطق حاشیه‌نشین تاکید کرد و قول پیگیری مطالبات، اختصاص و افزایش اعتبارات ویژه برای انجام فعالیت‌های کانون پرورش فکری را در سطح کشور دادند.

وی بیان اینکه کانون حضور موفقی در این زمینه داشته اظهار امیدواری کرد: با اقدامات پیش رو شاهد رشد بیش از پیش فعالیت‌های کانون در مناطق حاشیه‌نشین باشیم.

در این بازدید جمعی از کودکان و نوجوانان این مرکز فرهنگی هنری در خصوص مشکلات موجود منطقه سکونت خود، برخی از این مشکلات در را قالب متن ادبی ارائه کردند.

دیدار از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون تبریز از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.