کالاهای اساسی درست به دست مردم نمی رسد / مردم خواهان اجرای سیاست های درست مبارزه جدی با گرانی هستند
کالاهای اساسی درست به دست مردم نمی رسد / مردم خواهان اجرای سیاست های درست مبارزه جدی با گرانی هستند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه با این وضعیت کالاهای اساسی که با ارز دولتی خریداری می شود، درست به دست مردم نمی رسد، گفت: مردم خواهان اجرای سیاست های درست مبارزه با گرانی هستند. به گزارش قلم پرس، بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ اسفند) مجلس شورای اسلامی، در […]

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه با این وضعیت کالاهای اساسی که با ارز دولتی خریداری می شود، درست به دست مردم نمی رسد، گفت: مردم خواهان اجرای سیاست های درست مبارزه با گرانی هستند.

به گزارش قلم پرس، بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ اسفند) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: مردم مرتب به ما مراجعه می کنند و خواهان اجرای سیاست های درست مبارزه جدی با گرانی و همچنین سیاست های منطقی برای توزیع کالاهای اساسی هستند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انصافاً با این وضعیت  و واقعاً گرانی در این شرایط سرسام آور است. انشالله در سال جدید مجلس و دولت بتوانند برنامه مردم پسندی را در این رابطه اجرا کنند.

وی افزود: از وزیر اقتصاد می خواهم به علت اضافه مالیاتی که در سال های گذشته از استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر و هریس گرفته است، نسبت به کاهش مالیات شهرستان ها و استان آذربایجان شرقی اقدام  جدی و جبران گذشته را نماید تا بخشی از نارضایتی مردم کاهش یابد.

عبداللهی تصریح کرد: از رئیس جمهور می خواهم از وزیرا و سازمان برنامه و بودجه سوال کند که شهرستان های ما به صورت پروژه ای، احداثی صورت نمی گیرد. آیا این مردم حقی از بودجه کشور ندارند؟ چرا بی توجهی به آنها می شود؟

وی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای وزیر، بخشی از مردم کشور ما نه تحت پوشش کمیته امداد هستند و نه بهزیستی و نه حقوق بگیر؛ اینها بسته حمایتی نمی گیرند و گله مند هستند و حق دارند. درآمد آنها کمتر از ۵۰۰ هزار تومان است، بنابراین دولت باید به این افراد توجه کند