چه چیزی حال دل شما را خوب می‌کند
چه چیزی حال دل شما را خوب می‌کند

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در حال برگزاری است و به دنبال آن اتفاقات و رویدادهای مختلفی نیز در حاشیه نمایشگاه رخ می‌دهد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سالن پروین اعتصامی از جمله سالن‌هایی است به دلیل کتاب‌های متنوعی که دارد، با استقبال بی‌نظیر دوستداران کتاب و اهالی مطالعه مواجه شده است، به همین دلیل […]



هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در حال برگزاری است و به دنبال آن اتفاقات و رویدادهای مختلفی نیز در حاشیه نمایشگاه رخ می‌دهد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سالن پروین اعتصامی از جمله سالن‌هایی است به دلیل کتاب‌های متنوعی که دارد، با استقبال بی‌نظیر دوستداران کتاب و اهالی مطالعه مواجه شده است، به همین دلیل برنامه‌ها و پویش‌های متنوعی نیز در آن رخ می‌دهد.

در ورودی سالن پروین اعتصامی توسط اعضای گروه فرهنگی و هنری خیبر تخته سفیدهایی را قرار داده‌ و سوالاتی را بر روی آن نوشته‌اند تا علاقه‌مندان پاسخ‌های خود را بنویسند؛ در یکی از تخته‌ها نوشته شده که «چه چیزی حال دل شما را خوب می‌کند؟» و بازدیدکنندگان پاسخ‌های متنوع و جالبی چون هم صحبتی با یک همفکر، امام حسین(ع) و برادر کوچکم نوشته‌اند.

در تخته بعدی پرسیده شده در «جامعه‌ای که بی‌بند و باری رواج دارد چه کسی بیشتر آسیب می‌بیند؟» که انتخاب اکثر افراد زنان بوده است.

نجیبه حیدران مسئول موسسه فرهنگی هنری خیبر آذربایجان شرقی در این خصوص اظهار کرد: این دیوار آزاد با تریبون آزاد تفاوت‌هایی دارد؛ در یکی از تخته سفیدها سوال شده است که بی‌بند و باری در جامعه بیشتر به زنان آسیب می‌رساند یا مردان، آنها هم اکثرا پاسخ دادند که زنان آسیب می‌بینند چراکه زن بنیان خانواده را حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: چالش بعدی نیز این بود که چه چیزی حال دل شما را خوب می‌کند و مردم پاسخ‌های خود را نوشته و استقبال خوبی کردند.

حیدران افزود: پوسترهای جواهرانه نیز داریم که آمار و نحوه‌ی رعایت حجاب را قبل و بعد از اسلام توضیح می‌دهد.

وی همچنین یادآور شد: تاکنون‌ بازخورد مردم بسیار خوب بوده و استقبال بی‌نظیری داشتند.

پایان پیام/