چهارمین جلسه دادگاه پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراین برگزار شد
چهارمین جلسه دادگاه پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراین برگزار شد
صبح امروز «شنبه ۲۶ آذر» چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی با حضور متهمان، وکلای متهمان، وکلای جانباختگان و نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح امروز «شنبه ۲۶ آذر» چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ کشور اوکراین در حالی برگزار شد که ده متهم از رده‌های مختلف نظامی در آن حاضر بودند.

در ابتدای جلسه دادگاه، قاضی مهرانفر در خصوص روند برگزاری دادگاه گفت: در جلسه گذشته کیفرخواست پرونده قرائت شد و بعد هم تعدادی از وکلای خانواده جانباختگان اظهارات خودشان را بیان کردند.

وی افزود: در اظهارات جلسه قبل وکلای شاکیان به نکاتی اشاره داشتند که در حال بررسی است و مطمئن باشید به همه نکات توجه خواهد شد.

قاضی مهرانفر تاکید کرد: این دادگاه مصمم است بر اساس انصاف و عدالت دادرسی عادلانه‌ای داشته باشد و به هیچ وجه از مرز بی طرفی خارج نشود.

در ادامه جلسه قاضی مهرانفر با دعوت از وکلای شاکیان پرونده به جایگاه از آن‌ها خواست تا در خصوص پرونده صحبت و نقطه نظراتشان را در دادگاه مطرح کنند که ۶ نفر از آن ها با حضور در جایگاه به ایراد نظرات خود پرداختند.

سپس متهم ردیف اول به جایگاه فراخوانده شد و توضیحاتی را درباره روز حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.

همچنین در جریان جلسه متهمان دیگر پرونده هم به بیان توضیحاتی پرداختند.

این جلسه دادگاه حدود ۴ ساعت به طول انجامید و قاضی مهرانفر با اعلام زمان جلسه بعدی دادگاه ختم جلسه را اعلام کرد.

انتهای پیام/