چلچراغی بر بام آسمان تبریز به شادمانی میلاد موعود (عج)
چلچراغی بر بام آسمان تبریز به شادمانی میلاد موعود (عج)

به گزارش قلم پرس، مهدی یوسفی اظهار کرد: این ویژه برنامه به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی برنامه ریزی و در ۱۴ نقطه شهر اجرایی شد.   وی افزود: تمرکز این برنامه در نورافشانی عمارت تاریخی ساعت و در جوار ساختمان کهنسال و ارزشمند شهرداری تبریز […]

به گزارش قلم پرس، مهدی یوسفی اظهار کرد: این ویژه برنامه به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی برنامه ریزی و در ۱۴ نقطه شهر اجرایی شد.  

وی افزود: تمرکز این برنامه در نورافشانی عمارت تاریخی ساعت و در جوار ساختمان کهنسال و ارزشمند شهرداری تبریز بود که با استقبال گسترده شهروندان متدین تبریزی همراه شد.  

سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: نورافشانی در محوطه شهرداری مرکز، آخر خیابان شهید رجایی (یوسف‌آباد)، پارک پرواز، محوطه شهرداری منطقه ۳، میدان شهید فهمیده، مسجد المهدی (عج) مرزداران، محوطه باغ‌شهر تبریز، محوطه عمارت تاریخی ائل‌گلی، میدان ساعت، مهدیه تبریز، میدان ستارخان، محوطه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در ائل‌گلی، محوطه مسجد طوبی و گلزار شهدای وادی رحمت از جمله بخش‌هایی است که به تبرک میلاد موعود آل محمد (ص) نورباران و موجبات شادمانی شهروندان را فراهم آورد.