پیگیری مشکلات ۱۰ مورد از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی با ورود دستگاه قضایی گلستان
پیگیری مشکلات ۱۰ مورد از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی با ورود دستگاه قضایی گلستان

خبرگزاری میزان – در سال گذشته ۷ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل با حمایت‌های دستگاه قضایی در استان گلستان به چرخه تولید بازگشتند. علاوه بر این واحد‌های تولیدی، مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی و شرکت‌ها توسط دستگاه قضایی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت که در ادامه به اسامی برخی از این واحد‌ها اشاره […]

خبرگزاری میزان – در سال گذشته ۷ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل با حمایت‌های دستگاه قضایی در استان گلستان به چرخه تولید بازگشتند.

علاوه بر این واحد‌های تولیدی، مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی و شرکت‌ها توسط دستگاه قضایی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت که در ادامه به اسامی برخی از این واحد‌ها اشاره خواهد شد.

شرکت تعاونی فدک شرق، شرکت تولیدی آردگندم ستاره کردی (ستاره جفاکنده)، شرکت سیم کابل نگین، شرکت نوین بنا، شرکت برج بلند گلستان، شرکت نگین گلستان، شرکت سامان تیغه گرگان، شرکت آجر ماشینی گنبد، شرکت خدمات اداری پشتیبانی و فنی مهندسی امید خز و شرکت مینو زیتون مینودشت از جمله این واحد‌های تولیدی هستند که مشکلات مربوط به آن‌ها توسط دستگاه قضایی استان گلستان مورد بررسی و پیگرد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از جمله مسائل و مشکلات مربوط به این شرکت ها، بدهی بانکی، مشکل تامین مواد اولیه، بدهکاری مالیاتی، بدهی به ادارات خدمات رسان و… بوده است که با ورود دستگاه قضایی، اقدام مقتضی به منظور حل هر یک از مشکلات مطروحه انجام شد.

انتهای پیام/