پیگیری مشکلات آب و فاضلاب خسروشاه
پیگیری مشکلات آب و فاضلاب خسروشاه
رئیس شورای اسلامی خسروشاه از پیگیری مشکلات آب و فاضلاب این شهر از مدیران استانی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، نادر جباریلر رئیس شورای اسلامی شهر خسروشاه در گفت و گو با خسروشاه نیوز گفت: برای پیگیری ۳ موضوع در حوزه آب و فاضلاب خسروشاه صبح امروز دوشنبه ۲۹ فروردین جلسه ای با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار کردیم.

وی گفت: در این جلسه که حجت الاسلام باقرنژاد امام جمعه محترم، مهندس کریمیان شهردار خسروشاه و رئیس آب و فاضلاب نیز حضور داشتند، مقرر شد ادامه شبکه فاضلاب خسروشاه مورد پیگیری قرار گرفته و موانع موجود برطرف گردد.

جباریلر گفت: یکی از موانع موجود بر سر را شبکه فاضلاب، بحث عبور این شبکه از مسیل بود که با دستور مدیرعامل آب و فاضللاب استان مقرر شد این موضوع تا حصول نتیجه پیگیری گردد.

رئیس شورای خسروشاه اظهار داشت: سال گذشته مبلغ یکصد و شصت میلیارد ریال برای ساخت شبکه فاضلاب تخصیص یافته بود اما متاسفانه این مبلغ واگذار نشد. در جلسه امروز مقرر شد تخصیص مبلغ فوق برای ادامه پروژه شبکه فاضلاب مورد پیگیری قرار گیرد.

نادر جباریلر از آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با آب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی خسروشاه آمادگی کامل دارند تا در خصوص ساخت شبکه فاضلاب و همچنین موضاعات دیگر با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری نمایند.

وی اضافه کرد: در خصوص حفر دو حلقه چاه آب به منظور تامین بخشی از آب شرب خسروشاه مخصوصا در فصل تابستان رایزنی انجام شد و مقرر شد یکی از چاه ها در اولویت قرار گرفته و در اسرع وقت به بهره برداری برسد. با توجه به اینکه در فصل تابستان امکان آب رسانی کامل از خط زرینه رود وجود ندارد، حفر و بهره بردای از این چاه ها ضروری است.

جباریلر در خصوص تقویت فشار آب نیز گفت: با توجه به اینکه در برخی نقاط شهر مانند میدان ولایت فشار آب دچار افت شده و مشکلاتی برای شهروندان به وجود می آورد، با دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مقرر شد برای تامین فشار لازم ، سطح آب تا حد امکان تنظیم گردد.