پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در فتح‌آباد
پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در فتح‌آباد

به گزارش قلم پرس، محمد حسین زاده در پی بازدید از محله فتح‌آباد و رصد مشکلات این محله، دستور رسیدگی سریع بر ساماندهی و رفع مشکلات مطرح شده از سوی اهالی توسط عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی منطقه را صادر کرد. وی در این بازدید با اشاره به اینکه فتح‌آباد بر […]

به گزارش قلم پرس، محمد حسین زاده در پی بازدید از محله فتح‌آباد و رصد مشکلات این محله، دستور رسیدگی سریع بر ساماندهی و رفع مشکلات مطرح شده از سوی اهالی توسط عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی منطقه را صادر کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه فتح‌آباد بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری و با حذف کد روستائی، جزو محدوده خدماتی و یکی از محلات شهرداری منطقه ۹ است، گفت: بی شک در سایه مشارکت و همراهی اهالی، رفع مشکلات و جلب رضایت شهروندان این محله جزو اولویت‌های کاری این منطقه خواهد بود و تلاش خواهیم داشت بر اساس نیازسنجی‌های به‌عمل آمده نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار در این محله اقدام شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌های مشخص بخش عمومی در فتح‌آباد، نیازمند طرح تفصیلی برای این محدوده بود که خوشبختانه این طرح بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و متعاقب حذف کد آبادی این روستا تهیه و بعد از طی مراحل قانونی به شهرداری منطقه ابلاغ شده است.

شهردارمنطقه۹ خاطرنشان کرد: برای اجرای اصولی و قانونی طرح تفصیلی و با توجه به شرایط موجود فتح آباد و نیز امکان افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز، مهمترین اولویت این شهرداری در فتح‌آباد، برخورد قاطع با خاطیان این عرصه است که در این راستا مدیریت شهرداری منطقه۹ با اتخاذ سیاست‌های لازم، به‌دنبال تشویق شهروندان برای اخذ مجوزهای قانونی جهت ساخت و ساز است.