پیشگامی شهر تبریز در تشکیل خیریه‌ها و نهادهای عام المنفعه
پیشگامی شهر تبریز در تشکیل خیریه‌ها و نهادهای عام المنفعه

به گزارش قلم پرس به نقل از مهر، پیمان نامدار شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: هیچ سازمان مردم نهاد و NGO و جمعیتی در کشور نداریم که کل آن مردمی باشد، جمعیت هلال احمر قریب به اتفاق املاک و مستغلات آن توسط مردم […]

به گزارش قلم پرس به نقل از مهر، پیمان نامدار شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: هیچ سازمان مردم نهاد و NGO و جمعیتی در کشور نداریم که کل آن مردمی باشد، جمعیت هلال احمر قریب به اتفاق املاک و مستغلات آن توسط مردم وقف شده و یا در قالب سایر عقود شرعی به هلال احمر واگذار شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر مدیون همت‌ها و تلاش‌های سرخ پوشان جوانی است که در تحقق مأموریت‌های هلال احمر تلاش می‌کنند و هرجا کار زمین مانده‌ای هست هلال احمر ورود پیدا کرده و در کنار سایر دستگاه‌ها ایفای نقش می‌کند.

نامدار با تمجید از پیشگامی شهر تبریز در تشکیل خیریه‌ها و نهادهای عام المنفعه گفت: تبریز دومین شهری است که جمعیت هلال احمر در آن بعداز پایتخت در سال ۱۳۰۳ بنیان نهاده شده و مردان و زنان بزرگی در راه اعتلای آن قدم برداشته‌اند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم جمعیت هلال احمر جهش بسیار عظیمی در حوزه امدادی داشته است و جمعیت هلال احمر تبدیل به بزرگترین نهاد امدادرسان در کشور شده است.

معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر کشور تصریح کرد: در سایه حمایت‌های آیت الله رئیسی از هلال احمر و پیگیری‌های دکتر کولیوند امیدواریم در آینده شاهد اقدامات بسیار خوبی در هلال احمر باشیم.

وی افزود: در تبدیل وضعیت نیروها مخصوصاً حل مشکل امدادگران و نجاتگران اقداماتی در حال انجام است.

نامدار اظهار داشت: نفس مدیریت، بسیار سخت است و بایستی مدیر قسمتی از زندگی خود را برای مردم صرف کنند. مدیران ما سختی‌های زیادی می کشند، در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت‌ها وامدار خون شهداست و همه مدیران مدیون خون شهدا هستند.