پیشرفت و خودکفایی نیازمند بهره مندی از جلوه‌های جهادی شهدا در زمینه مدیریتی است
پیشرفت و خودکفایی نیازمند بهره مندی از جلوه‌های جهادی شهدا در زمینه مدیریتی است

به گزارش قلم پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح دبیرخانه همایش ملی جلوه های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری اظهار داشت: موضوع این همایش موضوعی است که آرزوی انقلاب و متعهدان به انقلاب و نظام است. وی افزود: متاسفانه به آفت […]

به گزارش قلم پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده در آیین رونمایی از پوستر و افتتاح دبیرخانه همایش ملی جلوه های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری اظهار داشت: موضوع این همایش موضوعی است که آرزوی انقلاب و متعهدان به انقلاب و نظام است.

وی افزود: متاسفانه به آفت بی عملی و مصیبت قبول شایعات و تخریب دیگران گرفتار شده‌ایم و همه اینها ناشی از غیبت، تهمت، سخن چینی و افترا است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه میدان عمل ماهیت شخصیت‌ها را به خوبی نشان می‌دهد، اضافه کرد: شهید آقا مهدی باکری چند سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با معرفتی که داشتند خدمت مقام معظم رهبری در مشهد می روند، این یک موضوع ساده نیست اینکه در آن دوره رهبری را پیدا کنند و حضورا به دیدار ایشان بروند و خط فکر سیاسی برای انقلاب از ایشان بگیرند نشان دهنده عمق بینش دینی و سیاسی این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه متاسفانه نتوانسته ایم از وجود چنین الگوهایی به خوبی بهره مند شویم، ادامه داد: در دوره خوبی زندگی می‌کنیم، اگر بتوانیم هماهنگی را در تمام زمینه‌ها ایجاد کنیم با انسجام و وحدت و عشق می توان در مدتی کوتاه کشور را به سمت توسعه سوق دهیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده با بیان اینکه آنچه امروز برای مشکل ایجاد میکند اختلافات بینش سیاسی و اعتماد به دشمنان است، تاکید کرد: اگر بتوانیم جلوه های جهادی این شهدای بزرگ را در زمینه مدیریتی پیاده سازی کرده و در جامعه نهادینه کنیم شاهد نتایج خوبی در راستای پیشرفت و خودکفایی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در رابطه با رفتارها و اخلاقیات، رویکرد شهدا را مطالعه کرده و در زندگی خود پیاده کنیم به نوعی راه شهدا را ادامه داده ایم.