پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پی درگذشت حاج رضا رضوانی
پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پی درگذشت حاج رضا رضوانی
در پی درگذشت حاج رضا رضوانی از رزمندگان دفاع مقدس و از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش قلم پرس، متن کامل پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر درگذشت برادر و همسنگر عزیزمان سرهنگ پاسدار حاج رضا رضوانی برای ما و اهالی فرهنگ و‌ رسانه استان بسیار جانکاه و دردناک است. او از جمله نوادر هنرمندی بود که عمر و جوانی خود را وقف اشاعه ارزشهای والای جهاد و شهادت و انعکاس حماسه های هشت سال دفاع مقدس کرد و منشا خدمات و آثار گرانبهایی در این عرصه بود.
حاج رضا رضوانی عزیز سالها مسئولیت گروههای برنامه ساز بسیج را در رادیو و تلویزیون استان بر عهده داشت و حماسه های کم نظیر لشکر سرافراز عاشورا با صدای او و زبان قلم و دوربین او در لوح قلوب مردم ولایتمدار آذربایجان نقش بسته است. او راوی صادق دفاع مقدس و گزارشگر لحظه های ناب جبهه های حق علیه باطل بود و این رسالت بزرگ را سالها پس از پایان جنگ نیز ادامه داد.
همکاران او در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی یادهای نیک و خاطرات خوش “جلوه های ایثار” و “حماسه جهاد” را از او در سینه دارند. اگرچه رویش های جدید این سنگر رادر در تولید برنامه های ارزشی و دفاع مقدس خالی نگذاشته اند، اما ضایعه از دست دادن شخصیتی والا و هنرمندی توانمند و متعهد جبران ناپذیر است. او در هفته گرامیداشت “هنر انقلاب اسلامی” پر کشید و این تقارن پرمعنا باعث می شود که از این پس همه ساله از نام حاج رضا رضوانی در کنار سید شهیدان اهل قلم (سیدمرتضی آوینی) بعنوان الگویی از هنرمند متعهد و ارزشی آذربایجان یاد کنیم.
از درگاه حضرت حق برای ایشان مغفرت ابدی و برای خانواده معزز ،دوستان ،همرزمان و همکارانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صداوسیما صبر جمیل مسئلت می کنم.
“اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا و انت اعلم به منا”
ازهمه عزیزانی که این پیام را می خوانند خواهشمندم برای شادی روح وعلو درجات این رزمنده دوران دفاع مقدس صلوات و فاتحه ایی نثار فرمایند

مرتضی صفری
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی
۲۲ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با ۱۶ شعبان المعظم ۱۴۴۱ قمری