پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

خبرگزاری میزان – پرویز توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت. باسمه تعالی محضر مبارک حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژیه (دامت برکاته الشریف) رئیس معظم قوه قضائیه سلام علیکم با احترام، با کمال ابتهاج، مفتخر است حسن اعتماد […]

خبرگزاری میزان – پرویز توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه تبریک گفت.

باسمه تعالی

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژیه (دامت برکاته الشریف)

رئیس معظم قوه قضائیه

سلام علیکم

با احترام، با کمال ابتهاج، مفتخر است حسن اعتماد مقام منیع ولایت حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی را در سپردن مسئولیت خطیر و بسیار مهم ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را به جناب مستطاب عالی تهنیت عرض کند.

در این مهم آنچه در حکم حکیم رهبری معظم، مستغنی از هر شرحیست، اتصاف اوصاف “برخوردار از تجربه‌ی گرانبها و شناخت عمیق و سابقه‌ی درخشان در امر قضا ” به حضرتعالی است.

اینک که با این نصب مبارک، فرصتی فراهم آمده است تا این اوصاف مدیریتی در سطحی بالاتر، به گستره‌ی جغرافیای ایران اسلامی و در مقام ریاست قوه قضائیه تسّری و تعمیم یابد، از صمیم دل آرزومند توفیق بیش از پیش حضرتعالی در کنف تأییدات الهی و التفات ویژه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه در خدمت به نظام اسلامی و، ولی امر مسلمین جهان هستیم. بدیهی است در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام شکوهمند اسلام و همراهی با حضرتعالی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد داشت.

 

پرویز توسلی زاده

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

انتهای پیام/