پویش «به حرمت علی (ع) می‌بخشم» موجب رهایی یک محکوم به قصاص در آذربایجان شرقی شد
پویش «به حرمت علی (ع) می‌بخشم» موجب رهایی یک محکوم به قصاص در آذربایجان شرقی شد

[ad_1] سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف استان آذربایجان شرقی از سازش در یک پرونده قصاص نفس خبرداد و گفت: در قالب پویش (به حرمت علی (ع) می‌بخشم) و با تلاش صلح یاران و ایجاد سازش در یک پرونده قصاص نفس در آذربایجان شرقی یک محکوم از قصاص رهایی یافت. به گزارش قلم پرس –  حسین […]

[ad_1]

سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف استان آذربایجان شرقی از سازش در یک پرونده قصاص نفس خبرداد و گفت: در قالب پویش (به حرمت علی (ع) می‌بخشم) و با تلاش صلح یاران و ایجاد سازش در یک پرونده قصاص نفس در آذربایجان شرقی یک محکوم از قصاص رهایی یافت.

به گزارش قلم پرس –  حسین قربانی از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قصاص نفس خبر داد و با اشاره به پویش (به حرمت علی (ع) می‌بخشم) اظهار کرد: شخصی به علت درگیری و ضرب و جرح منجر به فوت و به اتهام قتل عمدی از تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱۷ با محکومیت قطعی در زندان بسر می‌برد.
 
وی افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری با درخواست شخصی محکوم علیه مبنی بر اخذ رضایت از اولیاء دم، صلح یاران مستقر در زندان به حرمت این ماه با دعوت مکرر و چندین جلسه صحبت با اولیاء دم و تلاش برای اخذ رضایت از آنان سرانجام به حرمت ماه مبارک رمضان وحضرت علی (ع) موفق شدند بدون اخذ دیه از اولیاء دم رضایت بگیرند که در نهایت این اقدامات موجب رهایی محکوم علیه از قصاص و آزادی وی شد.
انتهای پیام/

[ad_2]