پروژه تقاطع غیرهمسطح کرکج در آستانه آغاز مناقصه
پروژه تقاطع غیرهمسطح کرکج در آستانه آغاز مناقصه

به گزارش قلم پرس، بابک شریفی در خصوص جزئیات و اهداف این پروژه گفت: این پروژه به صورت یک پل دوربرگردان بتنی _ فولادی، به طول ۴۸۰ متر و عرض ۷/۲ متری، با هدف کاهش حجم ترافیک و تسهیل در ورود و خروج اهالی کرکج، انجام خواهد شد. شریفی به دیگر پروژه‌های مطالعاتی سازمان عمران تبریز […]

به گزارش قلم پرس، بابک شریفی در خصوص جزئیات و اهداف این پروژه گفت: این پروژه به صورت یک پل دوربرگردان بتنی _ فولادی، به طول ۴۸۰ متر و عرض ۷/۲ متری، با هدف کاهش حجم ترافیک و تسهیل در ورود و خروج اهالی کرکج، انجام خواهد شد.

شریفی به دیگر پروژه‌های مطالعاتی سازمان عمران تبریز اشاره کرد و گفت: اصلاح و بهسازی مسیر بی آرتی در حد فاصل میدان راه آهن تا هتل مرمر، از دیگر طرح‌های مطالعاتی سازمان عمران شهرداری است.

وی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر موارد فوق، چندین پروژه هم در حال عملیات اجرایی است گفت: یکی از پروژه‌های در حال اجرا که حدود ۹۲ درصد هم پیشرفت فیزیکی داشته، پروژه رمپ خروجی خیابان یوسف آباد و اتصال خروجی این خیابان به اتوبان پاسداران است که بعد از تملک ۶۳ واحد مسکونی، توسط شهرداری منطقه ۱، شروع شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات روسازی کف تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: پروژه پایدارسازی ترانشه اتوبان پاسداران در حد فاصل تله کابین تبریز از دیگر پروژه‌های در حال اجرا می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به رسالت سازمان عمران تبریز در تولید بخشی از آسفالت مورد نیاز شهرداری تبریز گفت: در ۸ ماهه نخست امسال علی رغم نوسانات قیمت قیر و افزایش بی‌رویه آن و همچنین مشکلات به وجود آمده در خرید و تامین قیر مورد نیاز سازمان عمران تبریز، حدود۲۰هزار تن آسفالت به کارگاه‌های امانی، ۳۵هزار تن به پیمانکاران لکه گیری، حدود ۳۵ هزار تن هم از طریق اکیپ‌های پخش اساسی، آسفالت ریزی شده است که در مجموع، حدود ۹۰هزار تن آسفالت ، تولید و در اختیار بخش های خدمات رسان شهرداری تبریز قرار گرفته است.