پرداختن جشنواره ابوذر به موضوعات شهری و شهروندی قابل تقدیر است
پرداختن جشنواره ابوذر به موضوعات شهری و شهروندی قابل تقدیر است

شهردار تبریز گفت: واقعیت ها گاهی اوقات طوری نشان داده می شوند که جای حق و باطل عوض می شود لذا خبرنگاران با جایگاهی که دارند می توانند شفاف سازی کنند. به گزارش قلم پرس، اعضای ستاد برگزاری جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی روز گذشته با شهردار تبریز دیدار و گفت و گو کردند. شهردار تبریز […]

شهردار تبریز گفت: واقعیت ها گاهی اوقات طوری نشان داده می شوند که جای حق و باطل عوض می شود لذا خبرنگاران با جایگاهی که دارند می توانند شفاف سازی کنند.

به گزارش قلم پرس، اعضای ستاد برگزاری جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی روز گذشته با شهردار تبریز دیدار و گفت و گو کردند.

شهردار تبریز در این دیدار ضمن تشکر از اعضای این ستاد گفت: ما همواره از نقدهای منطقی در حوزه مطبوعات استقبال می کنیم، و جشنواره رسانه ای ابوذر نیز فرصتی برای نزدیک شدن خبرنگاران و مدیریت شهری است.
ایرج شهین باهر گفت: پرداخت جشنواره ابوذر به حوزه مدیریت شهری، حقوق شهروندی، میراث فرهنگی، تبریز ۲۰۱۸، گردشگری و حقوق شهروندی که در دو سال گذشته انجام شده قابل تقدیر است.
شهردار تبریز با اعلام اینکه این جشنواره تحرکی در بدنه رسانه های استان ایجاد کرده است، افزود: ما از طریق همین آثار شناخت بیشتری نسبت به شهر پیدا می کنیم و از توصیه ها و نقدهای سازنده رسانه ها برای برطرف کردن نقاط ضعف خود استفاده می کنیم.
باهر تقویت ارتباط دو طرفه بین مدیران شهری و رسانه ها را از دیگر مزیت های جشنواره رسانه ای ابوذر برشمرد و گفت: امیدواریم برگزاری چنین جشنواره هایی در تبریز تداوم یابد چرا که واقعیت ها گاهی اوقات طوری نشان داده می شوند که جای حق و باطل عوض می شود لذا خبرنگاران با جایگاهی که دارند می توانند شفاف سازی کنند.
شهردار تبریز افزود: خبرنگاران چشم بینای جامعه و صدای رسای مردم هستند و در بیان عملکرد مدیران و مشکلات مردم نقش موثری دارند.
باهر رویکرد بسیج رسانه در تعامل و همگرایی فراجناحی را ستودنی دانست و گفت: هر چه قدر رسانه یک منطقه قوی باشد پیشرفت آن منطقه نیز بیشتر است.
مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به مشکلات و دغدغه های اصحاب رسانه، پیشنهاد راه اندازی مجتمع رسانه ای در تبریز را ارائه کرد.
روح الله دهقان نژاد افزود: در اکثر شهرهای کشور مجتمع رسانه ای وجود دارد ولی متاسفانه در تبریز، ما چنین مرکزی نداریم و شهرداری تبریز نیز در این زمینه می تواند یاریگر رسانه ها باشد.