پایش تصویری تخلفات ساختمانی، از ضروری‌ترین نیازهای شهر است
پایش تصویری تخلفات ساختمانی، از ضروری‌ترین نیازهای شهر است
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در خصوص ادامه روند پروژه دوربین‌های پایش تخلفات ساختمانی در مناطق دهگانه شهرداری تبریز گفت: با توجه به گستردگی محدوده عملکرد شهرداری، ثبت وقایع و اطلاع‌رسانی به‌موقع و آنلاین از همه عملکردها و وجود سیستمی امن و آنلاین که بتواند نسبت به ضبط تصاویر اقدام کند، ضروری است.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا کاظمی در جلسه‌ای که به منظور تکمیل پروژه دوربین‌های پایش تخلفات ساختمانی در مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از دوربین‌های قابل نصب جهت نظارت بر ساخت و سازها، صرفه‌جویی در زمان، شفافیت عملکرد و به‌منظور رصد لحظه‌ای موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه پایش تصویری به منظور سهولت در امور مختلف زندگی روزمره یکی از ضروری‌ترین مطالبات هر جامعه است، خاطرنشان کرد: با استفاده از ابزارهای نوین، مدیریت مربوطه با دریافت تصاویر آنلاین، علاوه بر اطلاع از وقایع ساخت و سازها در کوتاه‌ترین زمان، کنترل و نظارت بهتر و دقیق‌تر انجام خواهد داد.

در این جلسه ضمن بحث و بررسی ابعاد مختلف موضوع، مقرر شد با هماهنگی مسئولان سایت و معاونان خدمات شهری مناطق و پیگیری‌های سازمان فناوری و معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز جهت تسریع در به انجام رساندن پروژه حاضر، اقدامات لازم انجام گیرد.