پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز  برگزار می‌شود
پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز  برگزار می‌شود

[ad_1] فراخوان پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز منتشر شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز، ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی انجمن سینماگران آذربایجان شرقی، انجمن سینمای جوان ایران-دفتر تبریز، خانه مستند تبریز، انجمن پویانمایی استان، در راستای  تداوم اهداف چهارده دوره از همایش‌ها و جشنواره‌ها […]

[ad_1]


فراخوان پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز منتشر شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز، ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی انجمن سینماگران آذربایجان شرقی، انجمن سینمای جوان ایران-دفتر تبریز، خانه مستند تبریز، انجمن پویانمایی استان، در راستای  تداوم اهداف چهارده دوره از همایش‌ها و جشنواره‌ها فیلم (سیب و تبریز) و به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان تبریز اقدام به برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز کرده است.

هادی امینی، دبیر جشنواره فیلم تبریز اظهار کرد:  پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز با هدف ارزش نهادن به جایگاه هنر هفتم و گسترش و پویایی فعالیت‌های سینمایی در استان، تأکید بر ضرورت تولید فیلم و ترغیب فیلم‌سازان استان به ساخت فیلم، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های سینماگران، ایجاد فضای پویا میان جوانان و اهالی سینما برگزار خواهد شد.

امینی گفت: ما برنامه داریم تا در کنار پخش فیلم و بخش رقابتی با برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی و قضاوت کارشناسانه‌ی آثار تلاش کنیم تا قدمی در راه ارتقای سطح آثار فنی و کیفی تولیدات سینمایی برداریم.

وی افزود: برگزاری این جشنواره با کیفیت قابل قبول می‌تواند در مردمی کردن هنر هفتم و بالا بردن سواد سمعی و بصری افراد جامعه و همچنین در معرفی قدمت فرهنگی هنری آذربایجان مؤثر باشد.

امینی درباره‌ی جزئیات این فراخوان اذعان کرد: موضوع فیلم‌های این جشنواره آزاد است و فیلمسازان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستانی، مستند، پویا نمایی، تجربی و نماهنگ به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند.

پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود که بخش اصلی مربوط به رقابت میان فیلم‌های کوتاه با موضوع آزاد (مختص فیلمسازان آذربایجان شرقی) و بخش جنبی شامل اکران فیلم‌های بلند تولید شده در سینمای آذربایجان می‌باشد.

امینی، همچنین خبر داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌باشد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند از طریق وبسایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین از لینک مستقیم  https://formafzar.com/form/tabriz15 فرم فراخوان را دریافت و قوانین مربوط به جشنواره را مطالعه کنند. 

شایان ذکر است، زمان برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز، نیمه دوم تیرماه است می‌باشد و راه‌های ارتباطی با دبیرخانه شامل و به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی (www.azarsh.farhang.gov.ir)، صفحه مجازی tabrizfilm_festival و همچنین پست الکترونیک tabrizfilmfest@gmail.com می‌باشد.

انتهای پیام/


[ad_2]