پاسخگویی مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر به سئوالات مردمی با حضور در مرکز ارتباطات دولت و مردم
پاسخگویی مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر به سئوالات مردمی با حضور در مرکز ارتباطات دولت و مردم

خبرگزاری میزان – محمدرضا بزرگمهر، مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر بیان داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان یکی از نهاد‌های حاکمیتی در کشور به طور یقین نقش به‌سزایی در حرکت رو به جلو کشور در امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ایفا می‌کند. بزرگمهر با اشاره به اینکه ارتقاء حقوق شهروندی و تکریم ارباب […]

خبرگزاری میزان – محمدرضا بزرگمهر، مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر بیان داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان یکی از نهاد‌های حاکمیتی در کشور به طور یقین نقش به‌سزایی در حرکت رو به جلو کشور در امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ایفا می‌کند.

بزرگمهر با اشاره به اینکه ارتقاء حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های دستگاه قضایی در دوره تحول است، افزود:  ریاست دستگاه قضا و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به کرات بر موضوع تکریم ارباب رجوع و مراجعه‌کنندگان به مراجع و مراکز قضایی تاکید کرده و در این راستا دستوراتی را نیز صادر کرده‌اند.

وی با اشاره به سند تحول قضایی که از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شده است، افزود: در این سند بر مقوله تکریم ارباب رجوع تاکید ویژه شده است و یکی از ۱۱ سرفصل اصلی مندرج در سند مزبور برای تحول در نظام مدیریتی عدلیه، رعایت کرامت ارباب رجوع است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: به طور کلی، مردم‌محوری، یکی از ویژگی‌ها و خصایص برجسته سند تحول قضایی است؛ در واقع سند مزبور با هدف غایی ارائه خدمات قضایی مطلوب‌تر به مردم، تنظیم و تدوین و ابلاغ شده است و مقصود نهایی خود را افزایش رضایتمندی مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ترسیم کرده است.

در این برنامه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بوشهر نیز حضور داشت و به همراهی مدیرکل تماس‌های تلفنی و مطالبی که عمدتاً در حوزه اسناد مالکیت دفترچه‌ای فاقد طول و ابعاد، ثبت شرکت‌ها، پرونده‌های اجرایی بود را پاسخگو شدند.

انتهای پیام/