وظیفه داشتم فشار را از روی تیمم بردارم / از هواداران برای حمایت از تیم در شرایط سخت تشکر میکنم
وظیفه داشتم فشار را از روی تیمم بردارم / از هواداران برای حمایت از تیم در شرایط سخت تشکر میکنم

سرمربی تراکتور گفت: وظیفه داشتم فشار را از روی تیمم بردارم و این فشار، فشار قهرمانی بود و همین اتفاق افتاد و آن‌ها در زمین مسابقه توانستند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. به گزارش قلم پرس، جرج لیکنز پس از پیروزی مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز یک پیروزی […]

سرمربی تراکتور گفت: وظیفه داشتم فشار را از روی تیمم بردارم و این فشار، فشار قهرمانی بود و همین اتفاق افتاد و آن‌ها در زمین مسابقه توانستند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند.

به گزارش قلم پرس، جرج لیکنز پس از پیروزی مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز یک پیروزی بزرگ کسب کردیم و تیمم را لایق این پیروزی می‌دانم.

وی افزود: همانطور که دیروز گفتم دوست داشتم یک بازی انجام دهیم که لایق تراکتور باشد و خوشحالم که بازیکنانم خواسته‌هایم را به خوبی انجام دادند و گلی هم دریافت نکردیم.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: به خوبی نقاط قوت سپاهان را پوشش دادیم و این تیم را که تا کنون شکستی نداشت با پیروزی پشت سر گذاشتیم. سپاهان تیم قدرتمندی است که نیمه نخست یک فرصت گلزنی داشت که اگر گل می‌شد نیمه دوم کار سختی باید انجام می‌دادیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان من امروز از سطح بالایی برخوردار بودند و از ساسان انصاری هم تشکر میکنم که مقابل تیم سابق خود خوب بازی کرد و به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

لیکنز تاکید کرد: بازیکنان نبردهای یک در مقابل یک را به خوبی انجام دادند و در نبردها موفق ظاهر شدند.

سرمربی تراکتور اظهار داشت: از هواداران تشکر میکنم که در شرایط سخت به خوبی از تیمشان حمایت کردند و جدا از مسائل تاکتیکی روحیه تیم بودن در بازی امروز خیلی مهم بود که ما به این مهم دست یافتیم‌.

لیکنز گفت: وظیفه داشتم فشار را از روی تیمم بردارم و این فشار، فشار قهرمانی بود و همین اتفاق افتاد و آن‌ها در زمین مسابقه توانستند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز همه بازیکنان ثابت و نیمکت نشین همه عالی بودند و به‌معنای واقعی یک تیم بودیم.

سرمربی بلژیکی تراکتور خاطرنشان کرد: بعد پیروزی شیرین مقابل استقلال انتظارات از تیم ما بالا بود و ما می‌خواستیم بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم ولی مقابل سایپا مساوی کردیم و امروز هم به یک برد بزرگ دست یافتیم.

سرمربی تراکتور گفت: در مورد نتایج خانگی ما حداکثر امتیازات را کسب کردیم و هدف ما این است که همیشه پیروز شویم ولی بعضی مواقع مثل بازی قبل این اتفاق رخ نمیدهد. امروز به عملکرد تیمم افتخار میکنم و بچه‌ها امروز من را ناامید نکردند و به خاطر کیفیت خوب زمین توانستیم برنامه‌های مرور شده را اجرا کنیم ولی مقابل سایپا موفق نبودیم.

وی افزود: انتظاری که من از شما دارم این است که اعتماد به نفس را به بازیکنان من بدهید.

لیکنز درباره داوری و اظهارات مربی حریف گفت: همانطور که می‌دانید روی سوگیتا و دانیال صحنه مشکوک به خطای پنالتی بود ولی ما همه چیز را به گردن داوری نمی‌اندازیم و سعی میکنم از بازیکنانم خواسته‌هایم را بخواهم.

لیکنز تصریح کرد: در مورد تعویض‌ها من به بازیکنانم ایمان دارم و زمانی که نیاز به تعویض نمی‌بینم دست به این کار نمی‌زنم. این بازی هم به نظرم نوعی دربی بود و خیلی از بازیکنان تراکتور در سپاهان حضور داشتند.

وی درباره دریافت کارت زرد توسط بازیکنانش گفت: ما توانستیم اشتباهات بازی گذشته را کاهش دهیم و کارت زرد‌های تیم را به حداقل برسانیم.

بازی سایپا ما کارت گرفتیم ولی درمورد داوری صحبت نکردم و فقط در مورد اشتباهات داوری صحبت کردم.