وظیفه داریم شهر خود را به شکل بهتر به نسل‌های بعدی تحویل دهیم
وظیفه داریم شهر خود را به شکل بهتر به نسل‌های بعدی تحویل دهیم

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام رسول برگی امروز در آئین روز درختکاری به مناسبت هفته منابع طبیعی در پارک باغشمال، اظهار کرد: یکی از مواردی که در دین ما به آن توصیه شده، درختکاری است. درختکاری یک سنت حسنه، صدقه جاریه و باقیات الصالحات است که در نتیجه آن انسانها می توانند سالها از […]

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام رسول برگی امروز در آئین روز درختکاری به مناسبت هفته منابع طبیعی در پارک باغشمال، اظهار کرد: یکی از مواردی که در دین ما به آن توصیه شده، درختکاری است. درختکاری یک سنت حسنه، صدقه جاریه و باقیات الصالحات است که در نتیجه آن انسانها می توانند سالها از سایه، میوه و یا هوای ایجاد شده از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: بر اساس احادیث و روایات، کاشت درخت ارزش زیادی دارد و درخت و سرسبزی و منابع طبیعی که شادابی می آورد و جامعه از آن به لحاظ میوه، زیبایی و اکسیژن بهره می برد، دارای اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: امروز ما وظیفه داریم شهر خود را به شکل بهتر به نسل های بعدی تحویل دهیم و در این راستا درختکاری یکی از اقداماتی است که می تواند مکان فعلی ما را به شکلی زیباتر به آیندگان تحویل دهد.

وی افزود: امروز برابر با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، در مراسم درختکاری در پارک باغشمال حاضر شدیم تا به شکل نمادین نشان دهیم که همه ما به موضوع درختکاری اهمیت می دهیم و برای زیبایی شهرمان قدم برمی داریم.