وضعیت مرکز دفن پسماند و شیرابه‌های تبریز مطلوب نیست
وضعیت مرکز دفن پسماند و شیرابه‌های تبریز مطلوب نیست

[ad_1] رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وضعیت مرکز دفن پسماند و شیرابه‌های تبریز مطلوب نیست.   به گزارش قلم پرس،از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم امروز در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی اظهار کرد: وضعیت شیرآبه در جاده اسپیران نامطلوب بوده و باید کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری به این […]

[ad_1]


رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وضعیت مرکز دفن پسماند و شیرابه‌های تبریز مطلوب نیست.

 

به گزارش قلم پرس،از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم امروز در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی اظهار کرد: وضعیت شیرآبه در جاده اسپیران نامطلوب بوده و باید کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری به این مهم رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه ابراز کرد: از محیط زیست هم انتظار می‌رود نسبت به این مهم حساسیت داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای تصفیه‌خانه میلیاردها هزینه شده ولی اقدامات چندانی در این راستا صورت نگرفته است؛ ادامه داد: رها شدگی مطلق در بحث زباله‌گاه تبریز دیده می شود که باید در این خصوص اقداماتی صورت گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ارتباط با قرارداد لندفیل تاکنون خبری نشده و متاسفانه  در آن محدوده خاکبرداری شده و به فروش می رسد.

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در وهله اول از همشهریان خواهشمندیم در تولید زباله کنترل‌های لازم را انجام دهند و شهرداری هم نسبت به وضعیت سلامتی شهروندان در این راستا اقداماتی انجام دهد.

انتهای پیام/
 


[ad_2]