وضعیت اسفبار ترافیک بناب
وضعیت اسفبار ترافیک بناب

[ad_1] نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ترافیک شهرستان بناب کاملاً اسفبار است و مردم از این شرایط شدیداً گلایه مند هستند. به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب  اظهار کرد: برای حل مشکل ترافیک بناب اعتبار لازم نیست و فقط […]

[ad_1]


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ترافیک شهرستان بناب کاملاً اسفبار است و مردم از این شرایط شدیداً گلایه مند هستند.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب  اظهار کرد: برای حل مشکل ترافیک بناب اعتبار لازم نیست و فقط به اراده مسئولین شهرستان بستگی دارد.

وی با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: سیزده آبان امسال اتفاق بزرگی در کشور رخ داد و مردم این فریضه واجب را در سطح عالی بجای آوردند و امیدواریم که با این حضور شاهد فروکش کردن اغتشاشات باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان قابل قبول نیست، خواستار پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری به حساب کتابخانه های عمومی شد.

باقری بنابی همچنین از عدم حضور رؤسای برخی ادارات در جلسه شورای فرهنگ عمومی انتقاد کرد و افزود: با احترامی که به کارشناسان محترم قائل هستیم ولی در جلسات شورای فرهنگ عمومی بخاطر اهمیت موضوعات جلسه رؤسای ادارات شخصاً حضور یابند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب نیز طی سخنانی با گرامیداشت ۱۴ آبان روز شورای فرهنگ عمومی گزارشی از روند تشکیل جلسات و انتخاب افراد تأثیرگذار در فرهنگ عمومی شهرستان ارائه کرد.

حبیب صدقی اظهار کرد: در یک سال گذشته ۶ جلسه شورای فرهنگ عمومی تشکیل شد که ۲۴ مصوبه داشته و از این تعداد ۱۵ مورد از مصوبه ها اجرایی شده، ۵ مورد اجرا نشده و ۳ مورد نیز ناقص اجرا شده است.

وی افزود: یک مورد از مصوبات نیز ناقص است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 


[ad_2]