وصول ۶ میلیارد ریال عوارض مشاغل در شهرداری منطقه ۷ تبریز
وصول ۶ میلیارد ریال عوارض مشاغل در شهرداری منطقه ۷ تبریز

به گزارش قلم پرس، محمد علی سلیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ۹ ماهه سال جاری در حوزه ساماندهی مشاغل گفت: تعداد  یک هزار و ۷۸۱ فقره فیش طی ۹ ماه گذشته وصول شده که بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال است. وی تعداد بازدید موردی پرونده‌های صنفی را ۷۰ فقره […]

به گزارش قلم پرس، محمد علی سلیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ۹ ماهه سال جاری در حوزه ساماندهی مشاغل گفت: تعداد  یک هزار و ۷۸۱ فقره فیش طی ۹ ماه گذشته وصول شده که بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال است.

وی تعداد بازدید موردی پرونده‌های صنفی را ۷۰ فقره عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۵۱ واحد مغازه در مجتمع تجاری بازار آهن واقع در کوجوار ساماندهی شده و کروکی و اطلاعات شغلی مالک و مستاجر در سیستم مشاغل ایجاد شده و ۱۲۰ فقره فیش برای واحدهای فعال صادر شده است.

سلیمی همچنین به ساماندهی ۴۳۴ واحد در پاساژ ققنوس و مغازه‌های شهرداری اشاره کرد که جهت صدور فیش آماده سازی شده‌اند و در ادامه افزود: تعداد ۴۲ فقره پرونده بدهی به کمیسیون ماده ۷۷ ارسال و طرح شده، ۵۹۱ فقره اخطاریه به واحدهای دارای بدهی بالای ۱۰ میلیون ارسال، ۸۹۰ کد صنفی قدیم اصلاح و به کد جدید تبدیل شده و تعداد چهار هزار فقره فیش گروهی نیز طی ۹ ماه سال جاری توزیع شده است.