وزیر راه: پروژه‌های بدون تعریف منابع مالی، اجرایی  نمی‌شود/آغاز عملیات اجرایی ۵ هزار مسکن ملی در میانه
وزیر راه: پروژه‌های بدون تعریف منابع مالی، اجرایی  نمی‌شود/آغاز عملیات اجرایی ۵ هزار مسکن ملی در میانه

[ad_1] وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژهای بدون تعریف منابع مالی اجرایی نخواهد شد که از جمله این پروژه منابع مالی آن مشخص و اجرایی شده است. به گزارش قلم پرس،از میانه، رستم قاسمی شامگاه امروز در مراسم کلنگ‌ عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم میانه_سرچم زده  با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی […]

[ad_1]


وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژهای بدون تعریف منابع مالی اجرایی نخواهد شد که از جمله این پروژه منابع مالی آن مشخص و اجرایی شده است.

به گزارش قلم پرس،از میانه، رستم قاسمی شامگاه امروز در مراسم کلنگ‌ عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم میانه_سرچم زده  با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی در روز پنجشنبه،  اظهار کرد: طرح‌های زیادی در حوزه‌های راه و راه آهن در کل استان آذربایجان شرقی در دست اجراست.

وزیر راه با اشاره به عمر ۲۰ ساله خیلی از پروژه ها و نیمه تمام ماندن آنها گفت: این امر آفتی برای کشور شده است.

وی افزود:دیگر پروژهای بدون تعریف منابع مالی اجرایی نخواهد شد که از جمله این پروژه منابع مالی آن مشخص و اجرایی شده است.

قاسمی از اجرایی کردن نهضت ملی مسکن در میانه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت‌ ملی مسکن در میانه ظرف یک ماه آینده آغاز خواهد شد که علاوه بر تامین نیاز مردم به مسکن اشتغالزایی نیز به همراه خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اجرای این طرح بر قیمت زمین و مسکن در این شهرستان نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

وی خود را یکی از مریدان آیت الله میانجی اعلام و از شخصیت بالای این عالم سخن گفت.

وزیر راه و شهرسازی افزود: قطعه دوم باند دوم میانه_سرچم زده به طول ۲۱ کیلومتر و با اعتباری ۵۸۲ میلیارد تومان اعتبار با حضور وزیر راه و شهرسازی گلنگ زنی برای آغاز مراحل اجرایی شد.

وی ابراز امیدواری کرد که قطعه ۲ و ۳ نیز با توجه به اینکه از لحاظ پیمانکاری تعیین تکلیف شده و اعتبارات و منابع مالی آن نیز تا حد زیادی تامین شده است، در زمان تعیین شده در قرارداد به اتمام برسد.

انتهای پیام/م


[ad_2]