واکنش وزیر به  گزارش فارس/ قاسمی: گران‌فروشی بلیت به بهانه خدمات «سی آی پی» خلاف مقررات است
واکنش وزیر به  گزارش فارس/ قاسمی: گران‌فروشی بلیت به بهانه خدمات «سی آی پی» خلاف مقررات است

[ad_1] وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طی هفته گذشته برخی شرکت‌ها و دفاتر هواپیمایی به بهانه ارائه خدمات «سی آی پی» و غذای گرم ( بیزینس) اقدام به گران‌فروشی بلیت کردند، گفت: این اقدام خلاف قوانین و بدون مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در پی گزارش فارس از […]

[ad_1]


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طی هفته گذشته برخی شرکت‌ها و دفاتر هواپیمایی به بهانه ارائه خدمات «سی آی پی» و غذای گرم ( بیزینس) اقدام به گران‌فروشی بلیت کردند، گفت: این اقدام خلاف قوانین و بدون مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در پی گزارش فارس از قیمت‌های نجومی شرکت‌های هواپیمای به بهانه بلیت بیزینس، وزیر راه عکس العمل نشان داد و گفت: طی هفته گذشته برخی شرکت‌ها و دفاتر هواپیمایی به بهانه ارائه خدمات «سی آی پی» و غذای گرم اقدام به گران فروشی بلیت کردند، که این اقدام خلاف قوانین و بدون مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده است.

رستم قاسمی با بیان اینکه سقف قیمتی همه مسیرهای داخلی کشور در سامانه هواپیمایی کشوری اعلام شده افزود: هیچ شرکتی هواپیمایی یا دفتر مسافرتی حق فروش بلیت بالاتر از نرخ های تعیین شده را ندارد.

استقرار میز بازرسی در فرودگاه‌‌های کشور

وی با اعلام اینکه با متخلفان احتمالی برخورد قانونی خواهد شد، گفت: به همین منظور در فرودگاه‌های کشور میز بازرسی مستقر می‌شود تا مسافران بتوانند تخلفات احتمالی شرکت‌های هواپیمایی را گزارش دهند.

هفته گذشته خبرنگار فارس (غافلگیری مسافران پرواز تهران – تبریز با قیمت‌های نجومی) از شکسته شدن رکورد قیمت پرواز تهران- تبریز با رقم ۱۹ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال که موجب حیرت مسافران این مسیر شده بود خبر داد و عنوان کرده بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/ی/ ت ۱۲


[ad_2]