واکنش شهردار تبریز به موضوع تشنج در صحن شورای شهر
واکنش شهردار تبریز به موضوع تشنج در صحن شورای شهر

شهردار کلانشهر تبریز گفت: در شرایطی که بسیاری از شهرداری های کشور با تاخیر چندماهه حقوق پرداخت می کنند، تاخیر چند روزه در پرداخت حقوق کارکنان شریف شهرداری تبریز، افتخار است. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در جلسه شورای شهر تبریز بعداز اعتراض یک کارمند شهرداری به تاخیر ۹ روزه در پرداخت حقوق […]

شهردار کلانشهر تبریز گفت: در شرایطی که بسیاری از شهرداری های کشور با تاخیر چندماهه حقوق پرداخت می کنند، تاخیر چند روزه در پرداخت حقوق کارکنان شریف شهرداری تبریز، افتخار است.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در جلسه شورای شهر تبریز بعداز اعتراض یک کارمند شهرداری به تاخیر ۹ روزه در پرداخت حقوق ها گفت: برخی از اعضای شورا که اظهار می کنند پرداخت حقوق در این شرایط افتخار نیست، امروز خودشان قضاوت کنند. امروز دیدند که پرداخت حقوق در این شرایط افتخار است.

وی گفت: یک کارمند شهرداری به خاطر ۹ روز تاخیر در پرداخت ها اعتراض می کند و  درحالی که نمیدانیم حقوقش پرداخت شده یا نه. اما اعتراض وی در حالیست که امروز در شهرهای مختلفی همچون مهاباد، ارومیه و دیگر شهرها شاهد تاخیر حتی ۶ ماهه در پرداخت های حقوق هستیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تمام تلاش بنده و مجموعه همکاران اینجانب، پرداخت به موقع حقوق تمامی کارکنان به ویژه عموم کارگران عزیز و زحمتکش در اولویت بوده و هست و به این تلاش افتخار می کنیم.

شهردار تبریز طی بخشنامه ای ابلاغ کرده تا در فرآیند پرداخت حقوق، عموم کارگران در اولویت بوده و می بایست وحدت رویه بین تمام مناطق و سازمانها برقرار شود.