هیچ یک از پروژه های سازمان عمران تعطیل نشده است
هیچ یک از پروژه های سازمان عمران تعطیل نشده است
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: به رغم شرایط اقتصادی موجود و نابسامانی بازار و وضعیت شیوع ویروس کرونا هیچ یک از پروژه های سازمان عمران تعطیل نشده است.

به گزارش قلم پرس، بابک شریفی با اعلام این خبر افزود : اجرای پروژه ها در شرایط فعلی سختی های بیشماری دارد که با همت و تلاش شبانه روزی همکاران این سازمان هیچ پروژه ای تعطیل نشده و تلاش می شود تمامی پروژه های عمرانی و آسفالت ریزی با برنامه ریزی صحیح و پیگیری مناسب اجرا و به اتمام برسد.

شریفی با اعلام اینکه رسالت این سازمان عمدتا به سه حوزه اجرای پروژه های شاخص عمرانی، تولید، توزیع و پخش آسفالت در سه محور (اساسی توسط سازمان، پیمانکاران و کارگاه های امانی مناطق) و مطالعات طرح ها و پروژه ها مربوط است، تصریح کرد: اجرای پروژه پل ارتش، پل همسان، مقبره الشعرا، مقبره دوکمال، جاده آناخاتون، آماده سازی صنعتگران، ایستگاه های BRT، خیابان ۲۴متری فرشته، پایدارسازی ترانشه پاسداران و…  با تمام ظرفیت و توان در حال اجراست که تلاش می شود با نظارت کامل و دقت در کیفیت اجرائی علیرغم شرایط اقتصادی نابسامان و کرونائی در حداقل زمان به اتمام و بهره برداری برسد.

وی ضمن تشریح برنامه های آسفالت ریزی گفت: هدف و برنامه سازمان عمران حسب تاکید شهردار تبریز تمرکز بر کیفیت است.

کارخانجات سازمان بدون تعطیلی نسبت به پخت آسفالت اقدام می کنند

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز ادامه داد: زمان بر بودن اجرای برخی پروژه ها ناشی از شیوه های اصلاحی اصولی  بوده است که قبل از اجرای آسفالت معابر از محل مد نظر سونداژ انجام می گیرد و نسبت به ارزیابی باربری، دانه بندی و زیرسازی معابر اقدام و سپس با تراش اسفالت و تحکیم بستر لایه های قدیمی، رویه آسفالت اجرا می شود.

او افزود : کارخانجات اسفالت سازمان عمران بدون تعطیلی نسبت به پخت آسفالت اقدام کرده و علاوه بر اجرای پروژه های آسفالت اساسی توسط این سازمان به پیمانکاران و کارگاه های امانی مناطق نیز بصورت روزانه در محل کارخانه  جهت توزیع در سطح شهر حسب اولویت بندی خود مناطق اقدام می کنند.