هم‌اندیشی‌های ملی با تمرکز شهر تبریز
هم‌اندیشی‌های ملی با تمرکز شهر تبریز

شهردار تبریز توجه به فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی را به عنوان محور تمرکز جاری شهرداری تبریز معرفی کرد و گفت: هم‌اندیش‌های ملی با تمرکز شهر تبریز در حال برگزاری است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در دومین نشست مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور […]



شهردار تبریز توجه به فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی را به عنوان محور تمرکز جاری شهرداری تبریز معرفی کرد و گفت: هم‌اندیش‌های ملی با تمرکز شهر تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار ظهر امروز در دومین نشست مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید صورت گرفته شورای اسلامی شهر تبریز در این رابطه اظهار کرد: امسال یکی از کم سابقه‌ترین برنامه‌ها را در حوزه فرهنگی تصویب کرده‌ایم تا از مجرای آن گامی در راستای گسترش و اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی داشته باشیم.

وی افزود: این توجه و تمرکز در بودجه و برنامه مدون، برای نخستین بار در سال‌های گذشته صورت گرفته است و امید است این تلاش جمعی ثمربخش باشد و نتیجه قابل ارزیابی از خود بروز دهد.

شهردار تبریز ضمن قدردانی از توجه صورت گرفته در خصوص هم‌اندیشی‌های ملی که با تمرکز شهر تبریز در حال برگزاری است، یادآور شد: برنامه‌‌ریزی صورت گرفته در برنامه‌ها در قالب پیوست فرهنگی به تصویب رسیده و به صورت مستمر موضوع‌محور و برنامه‌ریزی شده پیش می‌روند.

هوشیار خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌هایی که اجرای آن در سال‌جاری دنبال خواهد شد، کنگره ۱۰هزار شهید گلگون‌کفن استان است و در پائیز سال‌جاری برگزار خواهد شد تا ادای دینی به همه جلوه‌های ایثار و شهادت صورت گیرد.

هوشیار متذکر شد: برنامه‌های فرهنگی مصوب شهرداری تبریز، با نگاهی معطوف به دغدغه‌های رهبر انقلاب صورت گرفته که در آن به ریل‌گذاری اقدامات نهاد شهرداری برپایه خدمات فرهنگی تاکید دارد.

گفتنی است، دومین نشست مجمع مشورتی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی، با حضور صاحب‌نظران و اساتید این حوزه به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری کلان‌شهر تبریز در حال برگزاری است.

پایان پیام/س