همه باید تلاش کنیم انتخابات در نهایت امنیت و سلامت برگزار شود
همه باید تلاش کنیم انتخابات در نهایت امنیت و سلامت برگزار شود

خبرگزاری میزان –  حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پنجمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین، گفت: همه باید تلاش کنیم انتخابات همراه با رقابت در نهایت امنیت و سلامت، که از اصول اساسی در برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور است برگزار شود. رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به […]

خبرگزاری میزان –  حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پنجمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین، گفت: همه باید تلاش کنیم انتخابات همراه با رقابت در نهایت امنیت و سلامت، که از اصول اساسی در برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور است برگزار شود.

رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به این که باید مردم جهت تعیین سرنوشت کشور پای صندوق‌های رای حضور یابند، گفت: دشمنان و استکبار جهانی مردم را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌نمایند در حالیکه باید با مشارکت حداکثری وضعیت را تغییر بدهیم.

مقام ارشد قضایی استان گفت: باید خود مردم به این بصیرت و آگاهی برسند که تنها با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می‌توان وضعیت کشور را تغییر داد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: فصل الخطاب در همه منازعات باید قانون باشد و باید تلاش کنیم مرّ قانون را اجرا کنیم تا شاهد انتخاباتی قانونی و پرشور باشیم.

در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر استان قزوین ۹۵۲ داوطلب در سطح ۲۸ شهر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آن‌ها زن هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی و روستا ۲۸ خردادماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/