همبستگی و همدلی خیران با کمیته امداد باید حفظ و تقویت شود
همبستگی و همدلی خیران با کمیته امداد باید حفظ و تقویت شود
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همبستگی و همدلی میان خیران و کمیته امداد، گفت: خیران تبریز جزو بهترین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کشور هستند و باید روند همبستگی کمیته امداد با آنها حفظ و تقویت شود.

به گزارش قلم پرس، عابدین خرّم در مراسم آغاز توزیع ۳ هزار بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی استان بین مددجویان و نیازمندان، اظهار داشت: امروز کمیته امداد به یک نهاد کارآفرین تبدیل شده و در کنار خدمات معیشتی به افراد نیازمند و محرومان، به دنبال کارآفرینی و خودکفایی مددجویان خود نیز هست.

وی افزود: اشتغال‌آفرینی برای اقشار نیازمند جزو اهداف کمیته امداد است و استان آذربایجان شرقی در جذب تسهیلات اشتغال برای این قشر در سال گذشته جزو استان‌های برتر بوده است.

خرّم ادامه داد: در سال گذشته توانستیم برای ۲۵ هزار مددجو اشتغال‌زایی و آنها را وارد جرگه تولیدکنندگان و کارآفرینان کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اقدام موثر و ارزشمند دیگر کمیته امداد، مساعدت تحصیلی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه و پشتیبانی علمی از مددجویان تحت پوشش این کمیته است.

وی، کمک به مستمندان و محرومان را مصداق بارز عدل در جامعه و مرام حضرت امیرالمومنین علی(ع) دانست و گفت: این قشر که انسان‌هایی باکرامت هستند، ولی نعمت ما محسوب می‌شوند و دعای خیر همین انسان‌هاست که جامعه را حفظ می‌کند.

خرّم اظهار داشت: خیرانی که به این انسان‌ها کمک می‌کنند به دستور خداوند عمل می‌کنند و خود خدا پاداش آنها را خواهد داد.

گفتنی است ۳ هزار بسته معیشتی در قالب نخستین رزمایش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/