همایش بزرگ هوش در تبریز برگزار شد
همایش بزرگ هوش در تبریز برگزار شد
همایش بزرگ هوش مهندس لامعی صبح روز جمعه ۲۴ خرداد ماه ۹۸ در محل سالن اجتماعات نسل فردا برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، مهندس تورج لامعی این همایش را یکی از اولین همایش های موفق برگزار شده در زمینه هوش دانست و گفت:هدف از این همایش آشنایی دانش آموزان با تیپ های مختلف سوالات هوش ،روش های تست زنی ، انتخاب سوال بود.

این سخنران و مدرس همایش هوش اظهار کرد اصلی ترین هدف ما از برگزاری این همایش آماده سازی دانش آموزان برای آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان بود.

مهندس تورج لامعی که اولین همایش خود را در شهر اولین ها برگزار نمود، گفت:از شهر های دیگر همچون مشهد،اصفهان ، لرستان ، ساری نیز برای برگزاری این همایش درخواست داشتند.

لامعی اظهار کرد بعلت تعدد کلاس ها در تابستان،همایش هوش یا ریاضیات برگزار نخواهند کرد اما پس از شروع سال تحصیلی جدید قطعا همایش های جدید و قوی تری را در شهر تبریز و شهرهای دیگر شاهد خواهیم بود

لامعی همچنین در پایان سخنانش خواستار توجه و حمایت های بیشتر مسئولین به برگزاری همایش های علمی شد و گفت لازمه برگزاری همچین همایش هایی استقبال مردم و مسئولین است.

وی همچنین گفت با اینکه رشته تحصیلی مکانیک را با علاقه انتخاب نموده و مدرک کارشناسی ارشد آن را هم گرفتم اما معلمی و تدریس با خون من آغشته است و به این شغل عشق می ورزم.

مهدی شهزاد اسکویی،مدیر برنامه این همایش نیز با اعلام اینکه امروز میزبان ۱۳۰ دانش آموز دختر و پسر بودند که ۲ نفر از اصفهان،یک نفر از زنجان و یک نفر دیگر نیز از تهران و همچنین ۲۰ نفر دیگر نیز از شهرستانهای استان در این همایش حضور داشتند گفت:این همایش مختص دانش آموزان پایه ششم متقاضی آزمون های ورودی مدارس استعداد های درخشان برگزار شد.
وی همچنین از برنامه ریزی همایش های شهرستانی خبر داد و گفت: انشاالله سال بعد برنامه های ویژه و خاصی برای همایش شهرستان ها را در نظر داریم.