هفت هزار واحد مسکونی جدید برای جابه‌جایی از مناطق پرخطر احداث می‌شود
هفت هزار واحد مسکونی جدید برای جابه‌جایی از مناطق پرخطر احداث می‌شود

[ad_1] رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از اهتمام این شورا برای خرید یک‌هزار تا یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری و الحاق آن به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد. به گزارش قلم پرس، علی‌رضا نوای باغبان عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: یکی از […]

[ad_1]

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از اهتمام این شورا برای خرید یک‌هزار تا یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری و الحاق آن به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، علی‌رضا نوای باغبان عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: یکی از راه‌های تامین اتوبوس استفاده از ظرفیت منطقه آزاد است که شاید با نصف قیمت بتوان اتوبوس مورد نیاز را تأمین کرد و همینطور برای ناوگان تاکسیرانی هم می توان چنین کاری انجام داد.

وی افزود: اکنون با مصوبه شورای شهر، شهرداری حاضر است از ۱۸ درصد سود وام نوسازی تاکسی، ۱۴ درصد آن را  پرداخت کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به موضوع باسمنج خاطرنشان کرد: مسئله باسمنج به مرور زمان نشان می‌دهد که یک موضوع دو سر باخت برای تبریز و باسمنج است و هم شهرداری باسمنج عاجز از اداره آن است و هم دست شهرداری تبریز بسته شده است. این مصوبه‌ای است که باید ملغی شود.

باغبان با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی و جابجایی شهروندان از مناطق پرخطر نیز گفت: هفت هزار واحد مسکونی جدید برای جابه‌جایی از مناطق پرخطر احداث می‌شود که پشتوانه خوبی است و استانداری و راه و شهرسازی نیز موافقت خود را در این خصوص اعلام کرده‌اند.

وی ابراز کرد: این طرح به مصوبه هییت وزیران نیاز دارد که باید در سفر ریاست جمهوری مدنظر قرار بگیرد.

[ad_2]