هر یک‌سال سابقه بیمه‌پردازی پاکبانان، یک و نیم سال محاسبه می‌شود
هر یک‌سال سابقه بیمه‌پردازی پاکبانان، یک و نیم سال محاسبه می‌شود

شهردار تبریز در آخرین روز سال ۹۷ طی دستورالعملی، ابلاغ کرد هر یک سال سابقه بیمه پردازی پاکبانان، معادل یک و نیم سال محاسبه شود. به گزارش قلم پرس، در دستورالعمل ابلاغی شهردار تبریز به مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، بر بهره‌مندی کارگران عزیز از این مزایای قانونی تاکید شده است. در دستورالعمل ابلاغی ایرج شهین‌ […]

شهردار تبریز در آخرین روز سال ۹۷ طی دستورالعملی، ابلاغ کرد هر یک سال سابقه بیمه پردازی پاکبانان، معادل یک و نیم سال محاسبه شود.

به گزارش قلم پرس، در دستورالعمل ابلاغی شهردار تبریز به مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، بر بهره‌مندی کارگران عزیز از این مزایای قانونی تاکید شده است.

در دستورالعمل ابلاغی ایرج شهین‌ باهر به اداره نظارتی شهرداری و معاونت خدمات شهری نیز اعلام گردیده که برای اجرای صحیح این موضوع نظارت‌های لازم را به عمل آورند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه شغل پاکبانی از مشاغل سخت و زیان‌آور به حساب می‌آید و بر اساس قانون مربوطه، متصدیان این شغل از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، هر یک‌سال سابقه بیمه‌پردازی آنان معادل یک و نیم سال محاسبه می‌شود.

همچنین به دلیل اینکه کار جمع‌آوری زباله و تنظیف شهر در قالب شاخص‌های حجمی به پیمانکاران واگذار شده و پرداخت حقوق و مزایای کارگران خدوم و زحمتکش از طریق پیمانکاران فعال در این حوزه صورت می‌گیرد، در جلسه‌ای مشترک با نمایندگان پیمانکاران که کارگران و کارفرمایان هم حضور داشتند، مقرر گردید که کارفرمایان عزیز مشمول این مزایای قانونی باشند و پیمانکاران نیز موافقت کتبی خود را جهت پرداخت هزینه‌های مربوطه از اول سال اعلام کردند.

یادآور می شود، شهردار تبریز کماکان پیگیر پرداخت مستمر حقوق و مزایای کارگران عزیز و زحمتکش است.