هر کشوری استحکام قدرت داخلی داشته باشد از پیچ تاریخی موفق بیرون خواهد آمد
هر کشوری استحکام قدرت داخلی داشته باشد از پیچ تاریخی موفق بیرون خواهد آمد
مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آستین‌ها را بالا بزنید تا در سمت اعتلا پیش رویم، گفت: تعیین‌کننده‌ترین چیزی که در این عرصه خودنمایی می‌کند، ساخت قدرت داخلی است؛ هر کشوری که از نظر ساخت قدرت داخلی استحکام داشت از این پیچ تاریخی موفق بیرون خواهد آمد. 

به گزارش قلم پرس، اکبر رضایی تبریزی ژیش ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیما آذربایجان‌شرقی که در سالن سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد، اظهار کرد: در این ایامی که زندگی می‌کنیم، شاهد تغییرات اساسی و‌ عمده در عرصه قدرت جهانی هستیم، تمام کشورها به دنبال این هستند در این گذر این پیچ تاریخی جهان، سهمی در آینده قدرت جهانی کسب کنند.

وی ادامه داد: تعیین‌کننده‌ترین چیزی که در این عرصه خودنمایی می‌کند، ساخت قدرت داخلی است؛ هر کشوری که از نظر ساخت قدرت داخلی استحکام داشت از این پیچ تاریخی موفق بیرون خواهد آمد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای استان با تاکید بر اینکه در این عرصه سهم بسزایی دارد، ادامه داد: بعد از تغییر و تحولات در رسانه، شاهد همگرایی حوزه ارتباطات و فناوری و تکنولوژی بوده و شاهد بروز و ظهور رسانه جدید بودیم.

وی با بیان اینکه معاندین دو راهبرد عمده را در رسانه ملی اتخاذ کردند، افزود: راه‌اندازی شبکه‌های متعدد از جمله این راهبردها بود که برای مدیریت افکار عمومی داخل کشور و تغییر افکار عمومی بیرون از کشور به سمت خود بود.

رضایی با تاکید بر اینکه در این فضا کار رسانه‌ای بسیار سخت است، گفت: برنامه‌ریزی همت و‌ تلاش اساس فعالیت را شکل می‌دهد و اگر نسبت به تمام عوامل کم کاری کنیم و همت ضعیف داشته باشیم قطعا نمی‌توانیم‌ از رسانه‌هایی که سلطه جهانی دارد، جلو بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: امید دارم با مساعدت و حمایت و کمک‌های ستاد سازمان صدا و‌ سیما و هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و مجموعه استانداری آذربایجان‌شرقی بتوانیم این مسیر را پیش رویم.

مدیرکل جدید صدا و سیما استان خاطرنشان کرد: ما الان نیاز به همدلی و همکاری که منجر به هم‌افزایی بشود داریم و تعامل بین نهادهای مختلف و پوشش فعالیت‌های عزیزان باید انجام گیرد زیرا دشمن همانند مگسی که روی زخم می‌نشیند تا از ضعف برای ایجاد فشار بهره ببرد.

وی در پایان گفت: آستین‌ها را بالا بزنید تا در سمت اعتلا پیش رویم.

انتهای پیام/