هر کس بخواهد از موقعیت ما سوءاستفاده کرده و نامه منتسب ارائه دهد، ربطی به ما ندارد!/برنامه‌های آیت‌الله شبستری را ادامه می دهم
هر کس بخواهد از موقعیت ما سوءاستفاده کرده و نامه منتسب ارائه دهد، ربطی به ما ندارد!/برنامه‌های آیت‌الله شبستری را ادامه می دهم

نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هر کس بخواهد از نام و موقعیت ما سوءاستفاده کرده و خود را به ما منتسب کند، هیچ ربطی به ما ندارد و باید برابر مقررات و قانون با او برخورد کنید. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلیمن سید محمدعلی آل‌هاشم، […]

نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هر کس بخواهد از نام و موقعیت ما سوءاستفاده کرده و خود را به ما منتسب کند، هیچ ربطی به ما ندارد و باید برابر مقررات و قانون با او برخورد کنید.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلیمن سید محمدعلی آل‌هاشم، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری به مناسبت مراسم تودیع و معارفه امامان جمعه پیشین و جدید تبریز تشکیل شد، اظهار کرد: به شهر شهیدان محراب، سرزمین شهدای ۲۹ بهمن تبریز، خانه شهید باکری‌ها، شهدای دفاع مقدس و به شهر اولین‌ها خوش آمدید.

وی با اشاره به آخرین دیدار خود با مقام معظم رهبری و با تشکر از حسن ظن معظم له نسبت به خود افزود: به ایشان عرض کردم مطمئن باشید خبرهای خوبی از آذربایجان‌شرقی به استحضار حضرتعالی خواهد رسید.

آل‌هاشم در عین حال خاطرنشان کرد: با همراهی جوانان انقلابی، نماینگان مجلس، مسؤولان تشکیلات قضایی، استاندار و همراهی خانواده‌های شهدا در راه تحقق بخشیدن به فرامین رهبری و تدابیر معظم له شبانه روز تلاش خواهم کرد.

امام جمعه جدید تبریز توضیح داد: استان آذربایجان‌شرقی بالغ بر ۴ میلیون جمعیت دارد و یازدهمین استان از لحاظ مساحت و ششمین استان از نظر جمعیت است و ۴۲ درصد جمعیت استان در تبریز مستقر هستند؛ این استان ۲۳۵ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد و دروازه ارتباطی کشور با کشورهای حوزه قفقاز محسوب می‌شود همچنین با کشورهای عراق و ترکیه همسایه است که نشان از اهمیت این خطه دارد.

نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی از طریق فرودگاه بین‌المللی تبریز روزانه با چند کشور تعامل دارد، افزود: این استان دارای ۲۱ شهرستان ۴۴ بخش، ۶۲ شهر، ۱۴۲ دهستان و ۳ هزار و ۷۶ آبادی است و یک میلیون و ۲۳۰ هزار خانوار دارد.

وی تصریح کرد: به صنعت، بازرگانی و مسائل اقتصادی، شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان اشراف دارم؛ وضعیت امنیتی استان را می‌شناسم؛ نسبت به فرصت‎های موجود در حوزه جمهوری آذربایجان و فرصت‌های موجود در حوزه ارمنستان شناخت دارم،و معتقدم می‌توانیم از همسایگی با ترکیه بهره کافی ببریم.

آل‌هاشم یادآور شد: سابقه بیش از ۳۰ سال کار اداری، هشت سال نمایندگی رهبری و رئیس عقیدتی و سیاسی ارتش دارم و ایشان از عملکرد بنده رضایت داشتند.

امام جمعه جدید تبریز ادامه داد: در حوزه ترویج فرهنگ غنی اسلام و تقویت ارزش‌های انقلاب تلاش می‌کنیم و خدمات آیت‌الله مجتهدشبستری را ارج می‌نهیم، امیدواریم اقدامات نیمه تمام که از نظر فرهنگی بنا کرده‌اند با قدرت ادامه  دهیم و روزی از خود ایشان دعوت کنیم آن پروژه‌ها را افتتاح کنند.