نیکزاد: آمریکا می خواهد ایران صورتحساب تحریم را پرداخت کند/ مجلس بدنبال باز کردن گره‌های اقتصادی است
نیکزاد: آمریکا می خواهد ایران صورتحساب تحریم را پرداخت کند/ مجلس بدنبال باز کردن گره‌های اقتصادی است
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا می خواهد ایران صورتحساب تحریم را پرداخت کند.

به گزارش قلم پرس،از بناب، علی نیک زاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در دیدار با امام جمعه بناب  اظهار کرد: آمریکا و غرب ایران را تحریم می کنند و صورتحساب تحریم را می خواهند ایران پرداخت کند. در حالی که اگر تحریم ها نبود امروز ما می‌توانستیم با تکیه بر توانمندی‌های داخلی دهها برابر بیشتر پیشرفت کنیم.

 

وی اضافه کرد: مجلس مصمم است تا گره‌های اقتصادی را باز کند.

 

 ضرورت حل مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم

 

امام جمعه بناب نیز در این دیدار  گفت: وظیفه مسئولان، علما و دانشمندان توجه به خواسته‌های مردم است.

 

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی افزود: در گذشته کم کاری هایی صورت گرفته و بسیاری از وعده های مسئولان در عمل پیاده نشده است.

 

وی افزود: باید دید کجا کم کاری و کج روی از اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام صورت گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب بر ضرورت حل مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد.

 

باقری بنابی تصریح کرد: باید از خواب غفلت بیدار شویم و با تحقق خواسته های مردم اجازه ندهیم دشمن مردم را از انقلاب و نظام ناامید کنند.

 

غرب و نگاه گزینشی و ابزاری به مقوله حقوق بشر/ پایمال شدن حقوق بشر در کشورهای مدعی مهدآزادی

 

علی نیک زاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین امروز در نشست تخصصی تأمین و توسعه زیرساخت های شهرستان بناب با اشاره به قرارگیری در ماه آبان اظهار کرد: تقویم این ماه پر است از مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری از جمله تسخیر لانه جاسوسی و محکومیت لایحه کاپیتولاسیون توسط امام راحل(ره) که نشان می دهد انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب جهان شمول است که هدف از آن مبارزه با ظلم و ستم و ترویج مدنیت و آزادی و شرافت است.

 

وی یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی ایران جهان به دو قطب شرق و غرب بین آمریکا و شوروی تقسیم شده بود که انقلاب اسلامی این مناسبات را برهم زد.

 

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در کشورهای غربی که خود را مهد آزادی می دانند، پلیس به خود اجازه می دهد با معترضینی که بدون سلاح و مسالمت آمیز بیرون آمده اند با هر شیوه ای برخورد کند و صدایی از کسی بلند نمی شود ولی در جمهوری اسلامی برخورد با اغتشاشگران به نقض حقوق بشر توسط غربی ها تعبیر می شود و این در حالی است که همواره اقشار مختلف مردم بدنبال مطالبات صنفی و گروهی در جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع برگزار می کنند و نمایندگان مجلس پاسخگوی مطالبات آنها هستند.

 

نیک زاد همچنین با تأکید بر سفارش رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مبنی بر وفای به عهد گفت: فلسفه و هدف حضور ما در شهرستان بناب حل مشکلات شهرستان و بازکردن گرهی از مشکلات مردم است؛ لذا لازم است به وعده‌هایی که می دهیم عمل کنیم و مصوبات را اجرایی کنیم که در این صورت باور مردم به ما مثبت خواهد شد.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه معاونان وزیر راه و شهرسازی و معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل و مسئولان شهرستان در سفر یک روزه به شهرستان بناب از پروژه های مختلف عمرانی و شهری این شهرستان بازدید کردند.

 

در این بازدید مقرر شد استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب با تخصیص اعتبار لازم تا هفته دولت سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

وی همچنین از کنارگذر شرقی بناب، شهرک صنعتی بناب، فاز ۳ و ۴ نیروگاه سهند بناب، درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی بناب بازدید کردند و تصمیمات لازم جهت رفع مسائل و مشکلات موجود اتخاذ شد.

 

در ادامه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از روند احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب و نیز پروژه مسکن مهر بناب بازدید و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات و مسائل این پروژه ها اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/