نگاهی تحولی و علاج جویانه به مشکلات سازمان پزشکی قانونی داشته باشیم
نگاهی تحولی و علاج جویانه به مشکلات سازمان پزشکی قانونی داشته باشیم

خبرگزاری میزان-  عباس مسجدی صبح امروز یکشنبه ۱۳ تیر ماه در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه سازمان در سال ۱۳۹۹، گفت: عمده افراد شاغل در سازمان پزشکی قانونی کشور، افرادی متدین، نمونه و دلسوز هستند که در شرایط خاص و سختی و صعوبت کار در پزشکی قانونی مشغول ارائه خدمت به مردم هستند. وی با […]

خبرگزاری میزان-  عباس مسجدی صبح امروز یکشنبه ۱۳ تیر ماه در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه سازمان در سال ۱۳۹۹، گفت: عمده افراد شاغل در سازمان پزشکی قانونی کشور، افرادی متدین، نمونه و دلسوز هستند که در شرایط خاص و سختی و صعوبت کار در پزشکی قانونی مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه هر ساله بنا بر معیار‌ها و شاخص‌های اعلام شده باید تعداد محدودی از همکاران را به عنوان نمونه معرفی کنیم، افزود: همکارانی که امروز به عنوان کارمند نمونه انتخاب شدند، افرادی دقیق، خلاق، سخت کوش، و جرأت‌مند هستند که همواره مورد احترام و رجوع همکاران بوده و با دیگران در محیط کار با صمیمیت رفتار می‌کنند.

 مسجدی اظهار داشت: از شاخصه‌های کارمند نمونه آن است که در مقابل فشار‌ها و حتی برخی خواسته‌های نابحق با شکیبایی برخورد می‌کنند و به مسایل سازمان نگاه تحولی دارند تا بتوانند در آن تغییراتی ایجاد کنند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، با تأکید بر اینکه باید مسیر درست را در راستای تحقق اهداف سازمانی تشخیص و در جهت آن حرکت کنیم، تصریح کرد: از تمامی همکاران تلاشگر سازمان که دلسوزانه در حال ارائه خدمت به مردم هستند قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تلاش‌های مدیران و همکاران، مشکلات و نواقص سازمان برطرف شود.

گفتنی است در این مراسم از سیدجواد میرهادی مدیرکل پزشکی قانونی استان هرمزگان و  آسیه جعفری رییس گروه کنترل کیفی حوزه معاینات بالینی سازمان به عنوان کارمندان نمونه تقدیر شد.

انتهای پیام/