نگاهی به کتاب معجون یادگیری به نوشته یلدا زارعی/با خواندن این کتاب استرس را فراموش و تمرکزتان را ایده آل سازید
نگاهی به کتاب معجون یادگیری به نوشته یلدا زارعی/با خواندن این کتاب استرس را فراموش و تمرکزتان را ایده آل سازید
یلدا زارعی صاحب کتاب معجون یادگیری، گفت:خیلی خوشحالم که بعد مطالعه این کتاب، برخی از افراد به من گفتند که تکنیک‌هایی که در این کتاب به کار برده شده است باعث تقویت حافظه و بالارفتن تمرکز در ما شده است و این بسیار برای من نویسنده بسی جای خوشحالی دارد.

یلدا زارعی صاحب کتاب معجون یادگیری، در گفت وگو با خبرنگار قلم پرس گفت: کتاب معجون یادگیری یک کتاب کامل برای قشر بزرگسالان به خصوص نوجوان است که با حجمی کم اما کیفیتی بالا برای کمک به نوجوانان برای از بین بردن مشکل حافظه و استرس و تمرکز و مباحثی دیگر نگاشته شده است.

وی ادامه داد: خصوصیات مهم این کتاب این است که معجونی از مطالبی مفید است که خیلی به زندگی نوجوانان و دیگر اقشار کمک می‌کند.

این دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی کودک و نوجوان تصریح کرد: خیلی خوشحالم که بعد مطالعه این کتاب، برخی از افراد به من گفتند که تکنیک‌هایی که در این کتاب به کار برده شده است باعث تقویت حافظه و بالارفتن تمرکز در ما شده است و این بسیار برای من نویسنده بسی جای خوشحالی دارد.

این روانشناس به بخش‌هایی از این کتاب اشاره کرد و گفت: با کمک تکنیک‌هایی که در این کتاب آمده است شما می‌توانید چشم و ذهن خود را تقویت کنید که در واقع معجونی از یادگیری‌ها است. این کتاب در واقع مثل یک راهنمای درسی عمل می‌کند و تمرین‌هایی به افراد معرفی می‌شود با کمک آن خواهید توانست مهارت‌های ذاتی را بهبود ببخشید.

این نویسنده موفق در پایان خاطرنشان کرد: چاپ دوم این کتاب با کمی تغییر و تحول مثبت در دست نگارش و چاپ است که امیدوارم هر چه زودتر چاپ و به دست عزیزانی که می‌خواهند حافظه و استرس و عدم تمرکز کمتری را داشته باشند نیز برسد.