نماینده مراغه: فرودگاه سهند به ماشین سوخت رسانی مجهز شود
نماینده مراغه: فرودگاه سهند به ماشین سوخت رسانی مجهز شود

به گزارش قلم پرس از مراغه، علی علیزاده در دیدار با مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی خواستار رفع موانع پروازی، تملک اراضی حریم فرودگاه، تجهیز فرودگاه به ماشین سوخت رسانی فرودگاه سهند شد. وی اضافه کرد: با رفع مشکلات زیرساختی و پروازی این فرودگاه خط پروازی مراغه – مشهد به صورت منظم و هفتگی راه اندازی […]

به گزارش قلم پرس از مراغه، علی علیزاده در دیدار با مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی خواستار رفع موانع پروازی، تملک اراضی حریم فرودگاه، تجهیز فرودگاه به ماشین سوخت رسانی فرودگاه سهند شد.

وی اضافه کرد: با رفع مشکلات زیرساختی و پروازی این فرودگاه خط پروازی مراغه – مشهد به صورت منظم و هفتگی راه اندازی می شود.

به گفته نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی از این پس متقاضیان برای سفر به مشهد می توانند از فرودگاه سهند استفاده کنند.

علیزاده گفت: با استقبال شهروندان شهر‌های منطقه در هفته دو پرواز در روز‌های شنبه و چهارشنبه هفته در مسیر تهران به فرودگاه سهند و بالعکس انجام می‌شود.

فرودگاه سهند در سال ۱۳۷۴ تاسیس شد و تنها فرودگاه اقماری آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که در جنوب این استان و در حد فاصل شهر‌های مراغه و بناب قرار گرفته است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷