نماینده مجلس: جشنواره شعر غدیر در تقویم هنری کشور گنجانده شود
نماینده مجلس: جشنواره شعر غدیر در تقویم هنری کشور گنجانده شود

نماینده بناب در مجلس خواستار گنجاندن جشنواره شعر غدیر و جشنواره موسیقی آوای انتظار در تقویم هنری کشور از سوی مسؤولان استانی و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی صبح امروز در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار بناب اظهار داشت: ما روزهای خوبی را در […]



نماینده بناب در مجلس خواستار گنجاندن جشنواره شعر غدیر و جشنواره موسیقی آوای انتظار در تقویم هنری کشور از سوی مسؤولان استانی و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی صبح امروز در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره موسیقی آوای انتظار بناب اظهار داشت: ما روزهای خوبی را در آینده ای نه چندان دور خواهیم داشت، چرا که در همه ادیان وعده داده شده که روزی موعودی خواهد آمد که عدالت و  امنیت را به معنای واقعی  برقرار می‌کند و امیدواری به ظهور منجی موعود برای پیروان همه ادیان الهی به ویژه اسلام و بالاخص شیعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: ویژگی خاص تشیع این است که معتقد است روزی یک شخصیت انقلابی همچون رسول الله (ص) ظهور خواهد کرد و عدل و قسط را برقرار می‌کند و در حال حاضر نیز در قید حیات است و همه آرزوهای بشریت را در حکومت خود برآورده و محقق خواهد کرد و بر همین اساس اقداماتی چون جشنواره موسیقی انتظار باید در این مسیر گام بردارند و مسائل فرهنگی را با نگاه مهدوی توام کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هر هنرمندی که در چنین جشنواره هایی به نام حضرت بقیه الله حضور می‌یابد در واقع می خواهد بگوید که یا مهدی ما آماده ایم که بیایی و با قدوم خودت این عدالتی را که همه منتظرش هستند به منصه ظهور برسانی.

وی افزود: ائمه آگاه به مشکلات ما و قادر به حل آنها هستند اما تا زمانی که خود ما نخواهیم این اتفاق نخواهد افتاد و به آرامش نخواهیم رسید.

باقری‌بنابی ادامه داد: همه مشکلات بشریت و این همه کشت و کشتار و ناملایمات و بی عدالتی‌ها ناشی از غفلت بشر از امام زمان است و باید با این مظهر قدرت و عدالت الهی ارتباط برقرار کنیم.

وی خواستار گنجاندن جشنواره شعر غدیر و جشنواره موسیقی آوای انتظار در تقویم هنری کشور از سوی مسؤولان استانی و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و گفت: این دو جشنواره یکی با برگزاری هفده دوره و دیگری با برگزاری بیش از بیست دوره ای در واقع حالت ملی دارند و اهالی شعر و موسیقی بناب برای برگزاری سالانه آنها زحمات بسیاری می‌کشند.

پایان پیام/س