نقش ممتاز پاکبانان تبریزی در کربلای معلی
نقش ممتاز پاکبانان تبریزی در کربلای معلی
عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان اینکه حضور پاکبانان تبریز در پیاده روی اربعین حسینی امسال چشمگیر است، گفت: خدمات ارزشمند موکب جنت‌الحسین، با تلاش شبانه‌روزی و همت خالصانه عزیزان پاکبان، مایه مباهات تبریز در کربلا شده‌است.

به گزارش شهریار، احد صادقی که در موکب جنت‌الحسین علیه السلام شهرداری تبریز حضور یافته‌بود، خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت‌های شهرداری تبریز در کربلا، با برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته و تسهیل حضور زائران حسینی را هدف قرار داده‌است.

وی با تقدیر از تلاش پاکبانان در برنامه‌های اربعین حسینی اضافه کرد: در کنار خدمات اسکان و پذیرایی، شاهد تلاش شبانه‌روزی پاکبانان عزیز در شارع عباس(ع) و مسیر فعالیت موکب هستیم و لازم است از زحمات این عزیزان در این گرمای کم‌سابقه قدردانی کنیم.

صادقی با اشاره به نقش مردم در تدارک ویژه اربعین حسینی، یادآور شد: شهرداری تبریز آغازکننده یک حرکت ارزشمند در اربعین بوده و در ادامه، همراهی و مشارکت مردمی، به خوبی توانسته رمز توفیق این حرکت بزرگ باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار امیدواری کرد، تجربه مهم اربعین امسال، به ارتقای خدمات کمی و کیفی سال‌های آتی بیانجامد.