نبود مهارت کافی، حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده است
نبود مهارت کافی، حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده است
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ، بر لزوم توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان اهر در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله تأکید کرد. نماینده مردم اهر و هریس و نایب رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی

به گزارش قلم پرس، احمد محرم زاده یخفروزان در نشست با رئیس دانشگاه پردیس علامه امینی تبریز، بر لزوم توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان اهر در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله تأکید کرد و  اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان نقشی محوری در تعلیم و تربیت و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و باید در جهت تربیت معلمانی متدین، متخصص، کارآمد و پژوهش محور، در راستای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی گام بردارد.

وی افزود: امروز تربیت معلم متخصص و کارآمد یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور است و بی‌توجهی به این امر مهم، لطمات جبران‌ناپذیری به بار دارد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی توسعه و تقویت این دانشگاه را نیازمند حمایت و توجه بیش از پیش مسئولان دانست و تصریح کرد: دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به دانشگاه فرهنگیان دارد چراکه یکی از مؤلفه‌های اصلی تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش، همین دانشگاه فرهنگیان است.

وی با تأکید بر مهارت‌آموزی در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: امروز دانشجویانی که از مراکز دانشگاهی فارغ‌التحصیل می شوند مهارت‌های لازم را ندارد و نبود مهارت کافی، حلقه گم شده اشتغال جوانان تحصیل کرده است.

محرم‌زاده با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و مطالبات فرهنگیان ضروری است گفت: رویکرد دولت و مجلس ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی معلمان است چراکه این عزیزان نقش بسزایی در رشد و بالندگی نظام و انقلاب داشته اند.

انتهای پیام/